Hei

Marihøna!!!

Gift med forumet
Noen her som har opplevd å få negativ g-test på IKM-dagen, å positiv etter noen dager? Fikk negativ test idag (IKM), å har alle tegn til å være gravid. Blir sprø av dette, har kastet opp siden tirsdag [:'(]

Å ja! Med jenta mi på 19 mnd. testet jeg positivt dagen etter IKM. Denne gangen fikk jeg negativ test en hel uke etter IKM (hadde nok litt uregelmessig syklus, for rakk bare å slutte på p-piller og få mensen én gang før jeg ble gravid, da hadde jeg ikke hatt mensen på over to år).
En uke og en dag etter IKM fikk jeg endelig positiv test! Da holdt jeg på å bli sprø av å ikke vite. Jeg tenker sånn at når du ikke får mensen, betyr ikke negativ test så mye. Man vet jo ikke sikkert når man har eggløsning, og når hcg begynner å produseres.

Ah, ja når jeg har gått gravid tidligere, har jeg aldri testet før etter IKM, så aner håp siden jeg nå er temmelig sikker på at jeg er gravid [:)]. Har gått å lurt siden tirsdag, siden jeg har så mange tegn, å det tar på gitt [&:]. Håper jeg havner her inne da, termin er i tilfelle 16. mars [:)]

Med mine to første, testet jeg ikke postitivt før 7 og 10 dager etter IKM[:D] Men det er vel magefølelsen din som forteller deg det tenker jeg, innerst inne vet man som regel svaret....
Lykke lykke til ihvertfall!![:D][:D][:D]

Jeg fikk negativ test på morgenen IKM dagen. Tok en ny tre dager senere, og den var positiv! [:)]

Lykke til! [;)]

Tusen takk [:)]

Back
Topp