Hei !

Looley

Glad i forumet
Jeg skal kanskje melde meg inn her. . Spiren var ikke planlagt, og jeg og kjæresten min verken bor sammen eller har vært sammen lenge, så vi har en del å snakke om når jeg velger å fortelle det.. Vet ikke om det passer akkurat nå. Han jobber i oslo, og jeg har ikke fast jobb, men eier en leilighet her i vestfold med sønnen min på 18 mnd, som jeg fikk av en voldtekt.. Hvis det ikke funker med meg og typen min så blir jeg lissom alene med 2 !! Jeg syns dette er en veldig vansklig situasjon, og har ikke klart å fortelle kjæresten min om det enda.. Men håper vi finner en løsning på det så jeg kan beholde spiren vår [:)]

Håper jeg får blitt kjent med dere alle og at jeg kan komme meg inn på dette forumet :)

Klem Lillian !

Stem på Theo foresten som Lano-ungen http://www.lano.no/bidrag/theo-oslo-2

uff da, litt vanskelig situasjon. men om du har det bra med han du er sammen med nå, og dere sette dere ned å prater og du finner ut hva han vil, og dere finner en løsning på det[:)]
masse lykke til med å si det til han, og håper dere finner en løsning[:)]

ORIGINAL: *Emma08*

uff da, litt vanskelig situasjon. men om du har det bra med han du er sammen med nå, og dere sette dere ned å prater og du finner ut hva han vil, og dere finner en løsning på det[:)]

ORIGINAL: Tinan

ORIGINAL: *Emma08*

Ps, hyggelig å se deg igjen, var også en del av gjengen nov 08 [:)]

Hei og velkommen hit!

Uffda, det var jo litt lei situasjon da, men gratulerer med spire! Håper dere finner ut av en løsning som passer dere best! Stor klem!

ORIGINAL: Tomlinge

Hei og velkommen hit!

Uffda, det var jo litt lei situasjon da, men gratulerer med spire! Håper dere finner ut av en løsning som passer dere best! Stor klem!

ORIGINAL: Tomlinge

Hei og velkommen hit!

[:)]

Back
Topp