Hei

panterinnen

Gift med forumet
Hei og God Morgen alle sammen [:D]

Hva skal dere i dag da??

Hei... God morgen til deg og. Jeg skal hjem til mamma for å bake boller så jeg kan ha med hjem til gutta! Gleder meg til lukten av nybakte boller. Mmmm

Hei og god morgen[:)]

Jeg skal vaske, og henge opp noen bilder, og gjøre klart til å beise noen møbler...

Hei

Jeg baker brød, hviler..., baker mer brød, hviler...., bretter klær, hviler...., beiser møbler, hviler, henter ungene i barnehagen, lager middag, spiser middag, tar ungene med i bassenget, kveldsmat og legging av barna, så hvile på sofaen igjen.....!

Dette er planen, så får vi se hvor mye jeg greier, ryggen verker så!!! Ha en god dag alle sammen!

God morgen alle sammen [:D]

Jeg har sovet lenge, og har vasket klær og ryddet litt..
Nå skal jeg snart på jobb.. [:'(]

Ha en fin dag jenter [:)]

Jeg sitter på jobben jeg - kjedelig.

Skal vel være her til fire, og så skal jeg besøke mine to yndlingsgutter - tantebarna mine på 10 måneder. Har ikke sett de på over en uke, så jeg gleder meg veldig til det [:D]

I kveld skal jeg og sambo kose oss og glede oss over den lille spiren som nå er inni magen min [:D]

jeg har akkurat vært å handlet meg 2 julebrus [:D] potetgull med salt og pepper, se og hør og en sånn pasta pakke så vel.. dere kan tenke dere hva jeg skal [:D][:D] bare sitte å kose meg med sander, se på tv og proppe i meg masse ulovlig...hehe..

Det er sånn inne kosevær i dag synes jeg så da må jeg nesten få lov..
Tenkte faktisk jeg skulle lese litt i teoriboka mi så jeg kanskje kan få den lappen snart men vel,
vi får vel se hva det blir til [:D]
Ryddet hele huset klokken åtte i dag så har heldigvis bare å støvsuge igjen.
Resten av dagen går nok bare til å slappe av [:D]

God morgen. i dag skal jeg være hjemme og slappe av. bare ligge på soafan og kulen.

Jeg skal også bare slappe av i dag. Er litt som Ibsens "den stundesløse". Skulle ha gjort så mye, men eiger ikke overskudd. Sitter å kjenner etter om jeg har overskudd til å krengle med typen.... men nei, ikke det en gang. Enda så teit han er... Fikk et tips pm å skrive brev. Vel det virket jo ikke....

Ikke har jeg gjort i stand noe til prinnsessa kommer hell.[&:]

Men Bekka, det funker å vaske tak.... Det har virket for meg 2 ganger. Fullmåne er og bra. Litt vanskeligere å fremmkalle på stående fot. Lykke til [;)]

jeg har vært ute å ridd og så skal jeg lage middag nå etter en deilig dusj. Så får jeg besøk av en venninde i kveld. Hun skal gifte seg så vi skal kikke på kjoler!:)

Back
Topp