Hei

*Snart mamma til 3*

Glad i forumet
Jeg er en fast bruker av bv, men har ikke vært her før. Jeg er en jente på 27 som bor i Nordland. Jeg har en sønn på snart 20 mnd.

Jeg la faktisk ikke på meg under svangerskapet, jeg gikk faktisk ned..[8|] Men kg kom fort på igjen etterhvert og med selskap av flere..
Nå ser jeg til min skrekk og gru at det er 30 kg som skal av for at jeg skal komme ned til det jeg vil og det jeg var i min ungdom.

Jeg har nettopp lest om en diett som hete lavkarbo. Jeg er altfor glad i pasta, tenkte dette kunne være noe for meg. Det motsatte..[:)]

Hvem er dere? [:)] Skal dere ned mye i vekt og på hvordan måte gjør dere det? [:)]

hei hei og velkommen hit[:)] 
jeg er selv 28 år, alenemor til en sønn på rett over 2år. jeg hadde som mål å gå ned 13kg, og har til nå gått ned 10 så nærmer meg målet nå, i alle fall hva vekta angår... skal fremdeles stramme opp mye når jeg kommer dit.
jeg er kcal teller ala grethe roede, pluss at jeg trener en god del, mellom 1 og 3 timer så og si hver dag.

masse lykke til, dette greier du vet du[:D]

Hellu og velkommen hit[:)]

Jeg er 25 år, samboer og har en nyyydelig stesønn på 8 år
Har vært overvektig hele livet mitt av forskjellige grunner,har prøvd å slanke meg før, men har lixom aldri hatt helt rette motivasjonen tror jeg.
Nå har jeg og samboer prøvd å få til en baby 1,5 år, men ender alltid opp i abort[&o]
Har vært til utredning og funnet ut at jeg har trøbbel med blodet, som fører til små blodpropper i morkaka slik at embroyet ikke får næring og dør[:o]
Dette heter LeidenMutasjoner og ved overvekt er risikoen veeeldig stor for blodpropp før,i og etter svangerskap. Såpass stor at fertilitetslegen sier at det vil være altfor farlig å fullføre et svangerskap selv med blodfortynnende medisiner[:'(]

Så nå er motivasjonen på plass allfall[:D] Skal ned minst 30 kg.

Har nettopp startet opp med Herbalife, og det blir litt alà lavkarbo vedsidenav det(er veldig mye enklere med lavkarbo når man har noe å "erstatte" brød,pasta,ris o.l med)
Vil bare si at lavkarbo,etter min erfaring, er veldig vanskelig om man er veeeldig glad i matvarer med raske karbs. Seff er de ikke umulig, men jeg fikk det ikke til å funke lenger enn en liten måned, og bare tanken på å skulle fortsette med det resten av livet var utenkelig. Men nå med shaker på siden, er det null problem[:D]
Trene også så ofte og mye som jeg kan.

Spiser sjeldent eller aldri godteri og snacks.

Masse lykke til til deg, spørr om det er noe du lurer på, og stå på!!! Dette klarer du[:D]

Jeg går på Xtravaganza og Ketolyse, kommer til å gå over på lavkarbo når jeg er ferdig med vektnedgangen (som livsstil)..
Elsker pasta, gjærbakst, sjokolade og andre raske karbohydrater- men merker at jeg blir småsyk av det (hissig, null energi osv)..

Har fått masse energi og føler meg topp nå som jeg har kuttet det ut [:)]

Hei.
Er ny her inne jeg også[:D] Jeg er en jente på 23 år, snart 24 som er alenemor til en liten gutt på 17 mnd. Bor i Bergen og stortrives her[;)]

Jeg har prøvd Ketolyse og hadde stor suksess med det, gikk ned 6 kg på 1 mnd og gikk ikke det opp igjen før jeg gikk inn i en dårlig periode. Mye som har skjedd i det siste som har gjort at jeg ikke orker å tenke på slanking, men nå er det påan igjen[:D]
Denne gangen skal jeg telle kalorier og prøve å være flink å trene, selvom jeg hater det[:'(] Har i tillegg en muskel sykdom så må være litt forsiktig med treningen, må se hvor mye jeg tåler[:D]
Skal i første omgang ned 7 kg, der jeg var når jeg fikk min sønn så får jeg se hvor fornøyd jeg blir[:D]

Lykke til med lavkarbo.

Heia! [:)]

Meg kjenner du jo fra før, så jeg trenger vel ikke å si så mye om jeg selv [:)]
Jeg skal ned ca 10 kg til, i første omgang. Har allerede gått ned ca 5! [:)] Trener hver dag, hender seg at søndag er fridag da. Spiser sunt og regelmessig, og godteri og snacks er bare på lørdager, og da i veldig liten dose. Teller verken kalorier eller karbs, det får evt bli senere, om jeg merker at jeg ikke går ned det jeg skal.

Back
Topp