Hei

my oh my[X(][X(]
Kvalmen kom brått her.....skjønner ikke at det er mulig....syke lille dritt!!!!! Fly bort med seg!!!!!![:@]

Snik fra Desember og SPRAAAAAAAYER MASSE TROLL SPRAY !!!! FYSJ BORT MED SEG OG HOPP OVER DESEMBER!!!!

Hei alle sammen,

Vi har den siste tiden slitt med at brukere oppretter nye nick. Det å få seg nytt nick i seg selv er ikke noe galt, men når det blir laget bare for å lage kvamle så blir det galt! Vi har nå besluttet å slå hardt ned på brukere som bare er ute etter bråk. Profiler som blir opprettet for å lage tull vil heretter bli stengt ute på ip uten forvarsel! Disse tiltakene vil gjelde alle nick som er registrert på den ip-adressen!

Vi gjør dere også oppmerksomme på at selv om en bruker sletter seg har vi fremdeles ip-adressen til vedkommende.

Blir veldig glad hvis dere sender meg pm når dere ser brukere som bare er ute etter kvalme. Gjerne med navn og kopi av innlegg hvis mulig.

Denne har prikken skrevet i 2007.. synds den enda ikke gjelder tydeligvis[>:]

Ja,den der leste jeg her en dag også.
Kanksje påtide å minne prikken på at den trenger en oppdatering [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Ja,den der leste jeg her en dag også.
Kanksje påtide å minne prikken på at den trenger en oppdatering [8D]

sign!

Blir så irritert og skuffa over folk som "løper" omkring å maser etter oppmerksomhet..
Later som de er gravide å lage helt syke historier om "livet" sitt for å få medlidenhet...

Back
Topp