Hei vakre mennesker! Bare noen spm..

Lillpill

Flørter med forumet
Hvordan opplevde dere å miste veldig tidlig ? Blodprøven idag var perfekt, legen sa jeg ikke kunne bli mer gravid for den var så fin.

MEN jeg har blødd i en uke nå alt i fra rester av lutinus, nytt blod, gammelt blod, og idag kom det små " blodtråder" ut. Har ikke blødd mye, men nok til at jeg bruker 2 bind om dagen ( bytter oftere altså)

Har helt vanlige mensensmerter, ikke vondt men livmora jobber godt.

Hvor lang tid tok det før hcg sank nedover ?
Jeg har aldri mista før, så vet ikke hva jeg skal tenke eller tro. Får ikke ro i kroppen :(

 
Jeg er i uke 8 nå, embryo målt til uke 6. Jeg har en hcg som fortsatt stiger.

Men blødninger kan være uskyldige også ❤️
 
Så leit å høre :( ❤ Jaa, de kan være det altså. Blir bare så redd når det kommer alt mulig rart ut :/
Forstår deg utrolig godt! Men jeg har nettopp fått bekreftet ma, og jeg blør ikke. Så hverken det ene eller andre er trygt. Jeg har to sa bak meg med mye blod og mye smerter. Var aldri i tvil. Så fokuser på at fravær av SMERTER kan jo være bra ❤️❤️
 
Forstår deg utrolig godt! Men jeg har nettopp fått bekreftet ma, og jeg blør ikke. Så hverken det ene eller andre er trygt. Jeg har to sa bak meg med mye blod og mye smerter. Var aldri i tvil. Så fokuser på at fravær av SMERTER kan jo være bra ❤️❤️

Ikke rart man blir forvirret og frustrert :/❤ Stor klem til deg !

Skal prøve å holde hode kaldt, så lenge det går ❤
 
Back
Topp