Jeg var i butikk på lørda, for å handle klær til babyen og hente barnevogna som jeg hadde lagt av til etter UL.. Jeg tenkte å gjøre som mamma og søstra mi har sagt til meg, å handle det ene spesielle som henteklær til babyen. Og jeg gikk i de samme butikkene (tre butikker) flere ganger for å være sikker på at jeg kjøpte rett, sjekke pris og litt sånt. Så dro jeg over til et annet storsenter fordi Cubus var ikke der, men der var det ikke noe, men jeg kjøpte meg litt klær selv, og en time gikk veldi fort der:) Å da jeg var på vei til det andre storsenteret begynte jeg å merke at nå begynner det å bli ett slit her!! :) Å gå i trapper er noe av det verste jeg gjør nå, jeg blir så sliten at det er helt sykt:) :D :P Men jeg er litt treig til å bestemme og ville at det skulle bli helt perfekt dette henteantrekket, så jeg fikk tilslutt bestemt meg og jeg er veldi fornøyd med resultatet:) Når jeg ser på det, tenker jeg bare: Herregud, så lite!! Det er jo kjempesmått, og jeg tenker sånn at ungen er jo så liten at jeg tør ikke å ta i den:) Slik jeg tenker nå:D Tobias (nevøen min på 2år) var veldi liten, normal størrelse, men liten for det, og når jeg ser på bilder er så rart..:) Når jeg tenker på dette, så skjønner jeg heller ikke hvordan barnefaren så dypt inderli ønsker at jeg skulle tatt abort.. Det er jo en glede å få barn... Den lille gutten/jenta, hvordan kan man si at det bare er å ta abort? huff, forstår meg ikke på enkelte. Jeg er ikke imot abort om det er spesielle grunner, men i min situasjon er det bare at man må jobbe litt ekstra, pga det er litt tidli, men man får alltids hjelp og det vil jo gå bra. Men, han har vel ikke skjønt det han:(
Han har tilogmed en søster på tre år.. menmen.... Det er nå jeg som får gledene ved barnet :) Han som mister det.. trist i forhold til barnet at han ikke får en far, men det er bedre å ha en mor som elsker han over lat på jord, enn en far som ikke bryr seg, og helst ville hatt den bort....
Har litt vondt i korsryggen jeg også da.. Men..:) Tror kanskje det er best å få gjort unna alt handlinga nå, så slipper jeg å gå høygravid i butikker, nå klarer jeg i det minste, men senere vil det bli verre..
Har du kjøpt noe utstyr du da? Jeg kjøpte barnevogna for 3742, var på salg, har tidligere kosta 6290. Det er en SIMO Kombi. Tilleggsutstyr som regntrekk, myggnett og stelleveske kom på 400 og fikk gratis hjulbeskyttere til parkett gulv, eller hvilke gulv det nå var:) Fikk alt til halv pris, og kjøpte stellepute til 150. Fikk den også til halv pris. Pappa skal lage stellebord, så det trengte jeg ikke å kjøpe:) Skal kjøpe litt brukt, som barnestol også får jeg låne en del ting også.:)
Klem Stine