Hei, ut av skapet *litt lang*

Velg et kallenavn

Gift med forumet
Hei alle sammen! Jeg er den som har gjemt seg bak nicket *lovely*!

Jeg trengte et nick å gjemme meg bak fordi jeg har hatt en tøff tid og bare trengte
et "fristed" hvor jeg bare kunne være gravid!

Jeg har en sønn på 20 mnd i dag faktisk! Og rett etter at han ble født fikk min mamma kreft!
Hun døde på hans 18 mnd dag, altså 2 mnd siden i dag! Det har vært en helt j...... tid i livet mitt!
på samme tid som det har vært den aller beste!

Denne graviditeten er ikke planlagt men mamma fikk vite det da jeg fant det ut og synes det var koselig!
så på en måte var det jo godt det "skjedde", føler hun vet det liksom og kan følge med oss..

Oppi alt dette så er det mer også, som er litt stress, men også positivt... vi bygger hus!
Det er nok ikke ferdig når dette barnet kommer til verden, men det blir flytting før jul iallefall!

sånn da tror jeg det holder for denne gang! ble litt langt, men følte jeg måtte si litt mer
for at dere skal lære meg å kjenne! [:)]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

ORIGINAL: Lykkepia

Utrolig trist å høre om mamman din . Jeg er sikker på at hun er kjempe stolt av deg der hun er ! Jeg tror hun følger med og jeg syns det er utrolig koselig at hun fikk vite om graviditeten før hun gikk bort.
Du er tøff og prat med oss her om du trenger det!

Tenker på deg!!!

Signerer denne [:)]

Og velkommen ut av skapet [;)]

Huff så trist. Kjenner meg dessverre igjen, da min far fikk kreft like etter min sønn ble født[:(]
Så skjønner godt du har hatt en vanskelig tid. Men som de andre sier, så er jeg sikker på at din mor er stolt over deg og passer på.

Gøy med nytt hus da, kjekt å kunne feire jul der kanskje. Lykke til [:)]

Utrolig trist å høre om mamman din . Jeg er sikker på at hun er kjempe stolt av deg der hun er ! Jeg tror hun følger med og jeg syns det er utrolig koselig at hun fikk vite om graviditeten før hun gikk bort.

Tenker på deg!!!

Stakkar, du har vært gjennom litt av hvert ja... glad du ville dele det med oss!
Og det må - tross alt - føles godt at mammaen din fikk vite om at du var gravid. Jeg liker tanken på at våre kjære følger med oss selv nå som de ikke er her hos oss lenger...
Jeg mista selv faren min i november etter lang sykdomstid. Han fikk aldri vite at han skulle bli morfar da!

Tenker på deg=)

ORIGINAL: toffen

Huff så trist. Kjenner meg dessverre igjen, da min far fikk kreft like etter min sønn ble født[:(]
Så skjønner godt du har hatt en vanskelig tid. Men som de andre sier, så er jeg sikker på at din mor er stolt over deg og passer på.

Gøy med nytt hus da, kjekt å kunne feire jul der kanskje. Lykke til [:)]

STOR klem til deg fra meg

Tenker på deg!!!

signerer denne

Takk dere! Tiden har vært tøff, og det blir mange tunge dager fremover!
Men det blir jo noe lettere fordi jeg har noe godt å vente på da!

I forhold til dette med nick så mister jeg også oversikten,
men synes ikke det er noe problem i forhold til andre ting
vi har opplevd her inne.. Men vi får lage en egen tråd med
alle som er ute av skapet! [:)]

så trist å høre om moren din. 

Back
Topp