Hei, tror jeg skal være her en stund fremover

Bina

Pine Bina
VIP
Jeg sa i et annet innlegg at jeg SKAL inn hit, og det ser ut som jeg skal det og [:D]
Snik testet i dag, svak positiv test, men streken synes :D
Termin blir mellom 15 og 17 februar. Litt usikker, siden el kom mye tidligere denne pp enn den har gjort tidligere. [:D]
håper jeg får være her sammen med dere en stund fremover [:D]

Velkommen inn hit,
å Gratulerer med positiv test [:D]
Håper at spira klamrer seg fast i 9 mnd nå da! 
Lykke til =) 

Så morsomt, da!

Gratulerer, og velkommen til oss [:)]

Gratulerer så masse!!!![:D][:D]

(ps. så vil jeg gjerne takke deg, tror du har hjulpet meg til å bli gravid også[:)] bestemte meg for å ikke stresse å ta det som det kom i forhold til graviditet. Ikke sikkert du husker meg, men du ga meg en advarsel om at jeg måtte ta det litt mer med ro ellers ville det gå lang tid. Så takk!! det funka[;)] )

Ååååh, så morsomt!
Gratulerer så masse, Bina! Dette har du fortjent!
Håper spira sitter i 8 mnd til!

Gratulerer så masse, og velkommen skal du være![:D]

ORIGINAL: *MaaD*

Gratulerer så masse!!!![:D][:D]

(ps. så vil jeg gjerne takke deg, tror du har hjulpet meg til å bli gravid også[:)] bestemte meg for å ikke stresse å ta det som det kom i forhold til graviditet. Ikke sikkert du husker meg, men du ga meg en advarsel om at jeg måtte ta det litt mer med ro ellers ville det gå lang tid. Så takk!! det funka[;)] )
Så bra rådet funket [:D] Husker deg vet du [;)]

Takk jenter [:D] Flytter ikke helt inn før jeg har passert ikm og testen er sterkere[:)]

Faktisk ingen tvil lenger, jeg klarte ikke holde meg med så jeg tok den digitale nå. Den Lyser GRAVID mot meg [:D][:D]
Å herregud, kan ikke fatte det[:D][:D][:D]

Back
Topp