Hei til dere!

Gæmmis

Elsker forumet
Hva skjer'a? Noe nytt og spennende?

Jeg sitter på jobb, trodde egentlig jeg ble nødt til å jobbe til 18 i dag, men blir sluppet løs kl 14! Yey! Så da blir det hjem og hygge med familien[:)] Er så herlig å ha besøk av de.

Var i Køben i går, kjøpte INGEN ting[&:] Eller, ikke babystæsj i alle fall. Ble en bamsekakeform, en übercool knall rosa klokke til kjøkkenet (skikkelig retrostil), et kakefat, noen småting til snuppa... Pluss shampoo og dusjsåpe til sykehusbagen[:D][:D][:D] De hadde en vedig god en på Søstrene Grene, sånne små flasker, med avocado, oliven og noe sånt. Luktet himmelsk. Vel, så litt shopping ble det jo, men allikevel lite til å være en dagstur til hovedstaden.

Var VELDIG godt med en fridag

Hei til deg! Så deilig å kunne gå hjem tidlig!!! Sitter her på jobb og ser på sola ute jeg.. Skal bake kaker i kveld tenkte jeg, nevøen min skal feire 2 årsdagen sin på søndag. Så for å ikke å stresse, tenkte jeg å bake bunnene i dag og fryse de, og fikse topping på søndagen bare :)

Så heldig du var da! Køben er en fin by! [:D] Digg å kunne få gå hjem så mange timer før da! Bare synd det ikke var fredag i dag da[8D]

Back
Topp