Hei til alle juni2012 mammaer

Husmusa¤venter nr3¤

Flørter med forumet
Tenkte bare jeg skulle skrive noen ord om meg & mine,jeg personlig syns jo det er litt artig å bli litt kjent med dere her inne.
Jeg er ei dame på snart 27 år. Mamma til en gutt på 6 år,og ei jente på snart 3 år. I magen bor det vist ei lita jenta som skal komme til oss den 5 juni 2012. Jeg har samboer som jeg har hatt i snart 8 år. En liten kattepus bor også sammen med oss. Vi bor i Narvik,en liten by i nord.
Jeg har i starten av svangerskapet ( noen jeg har vært i de 2 andre også) vært veldig dårlig. Gått ned 10 kg,å spydd i 4 mnd. Nå er ting blitt bedre,men jeg er fortsatt daglig kvalm. 
Gleder meg til kvalmen er helt over & jeg bare kan kose meg med sparkene & følelsen av å snart skal bli mamma igjen..
Virkelig mammalykke <3 

Hei! Jeg er ei dame på snart 36 år. Bor i ei lita bygd som heter Kvelde ca 2 mil utenfor Larvik i Vestfold. Har ei jente på 7 år, en gutt på 4,5 år og venter en gutt 10 juni. Mannen min og jeg har vært sammen i 9 år og gift i 2,5 av de. Her bor det også 3 jentepuser og etterhvert kanskje en jakthund. Var bare litt kvalm i begynnelsen på morgenen. Det samme i de to andre svangerskapene. Mannen min har to jenter på snart 11 og 12 år fra før så han var lykkelig for en gutt til.

Gratulerer og velkommen hit.
Og håper formen din snart blir bedre :)

Takk for svar! Koselig å bli litt bedre kjent med deg :-) Kan tenke meg at han er  lykkelig for en liten gutt. Koselig blir det nok! :-) Så godt at det var bare morgenkvalme på deg,for jeg unner ingen å spy så mye å så lenge. 

eLLe*meLLe skrev:
Gratulerer og velkommen hit.
Og håper formen din snart blir bedre :)

Tusen takk! :-) 
Det håper jeg også! Men den er jo bedre,så er glad for det. Den må bare bli helt bra :-))

Hei, og velkommen! Jeg er 31 år, fra Hamar i Hedmark. Samboer og jeg har vært sammen i snart 11 år, og har en gutt på 2.5, og en irish softcoated wheaten terrier-gutt på 5.5 år. I juni kommer jenta, og da er familien komplett ;)

.. - Takk for svar! Koselig å bli litt bedre kjent med deg. Deilig med komplett familie. Vårres familie vil også være komplett når jenta kommer i juni :-)

Hei! Jeg er 28 år, og har vært sammen med samboeren i 9 år. Sammen har vi en sønn på 3, og i juni kommer en liten datter. Fra før har samboeren en sønn på 13. Familien vår blir komplett når jenta har kommet. :) Jeg orker ikke et svangerskap til - føler det sånn nå ihvertfall. Har hatt det akkurat sånn som deg, og hadde det også sånn forrige gang, bare at denne gangen har det vært mye verre, i tillegg til at jeg fortsatt er kjempekvalm (kvalmen hadde gått over på denne tiden med gutten vår) - men kaster ikke opp lenger så lenge jeg passer på.
For noen dager var vi så heldige å "adoptere" verdens fineste lille skipskatt. 
Vi bor i vårt røde hus på Brandval, 2 mil utenfor Kongsvinger by. :) Samboeren min er miljøarbeider, og jobber på et barnevernsenter, og jeg er barne- og ungdomsarbeider, og jobber på barneskole og SFO.
Og nå gleder jeg meg kjempemasse til å være hjemme med vår lille jentebaby!! <3

Koselig å bli litt bedre kjent med deg! :-)
Ja,familien min er også nå komplett når jenta kommer i juni.
Jeg klarer nok ikke et svangerskap til. Jeg har hatt det slik alle 3 gangene. Har ikke spydd på noen uker nå,men kvalmen sitter i meg. Er bedre vist jeg er flink å spise hele tiden & ikke blir sulten. Men håper den roer seg helt ned.
Er også barne-og ungdomsarbeider. Har jobbet på skole/sfo,men nå jobber jeg i barnehage. Artig & koselig med barn rundt seg. Jeg er interiørfrelst av meg,så endel tid går med til det & blogging. Koselig.
Gleder meg også til å være hjemme med jenta,selvom jeg er litt lei av å være hjemme. Har vært sykemeldt 100% siden oktober. 

Husmusa¤venter nr3¤ skrev:
Ja,familien min er også nå komplett når jenta kommer i juni.
Jeg klarer nok ikke et svangerskap til. Jeg har hatt det slik alle 3 gangene. Har ikke spydd på noen uker nå,men kvalmen sitter i meg. Er bedre vist jeg er flink å spise hele tiden & ikke blir sulten. Men håper den roer seg helt ned.
Er også barne-og ungdomsarbeider. Har jobbet på skole/sfo,men nå jobber jeg i barnehage. Artig & koselig med barn rundt seg. Jeg er interiørfrelst av meg,så endel tid går med til det & blogging. Koselig.
Gleder meg også til å være hjemme med jenta,selvom jeg er litt lei av å være hjemme. Har vært sykemeldt 100% siden oktober. 

Det er kjempeslitsomt å være kvalm... Jeg gleder meg veldig til kvalmen min blir borte og; hvis den blir det da. Det er jo ikke sikkert... Vi får være glade for at vi ikke kaster opp lengre ihvertfall!! ;)
Jeg var også sykemeldt lenge, men begynte så smått å prøve meg på jobb i desember; jobbet da 50%, og nå i januar jobber jeg 60%, så får vi se hva som skjer videre. Kjenner at 60% er MER enn nok nå ihvertfall!!
Skjønner godt at du er lei av å være hjemme nå, når du har vært sykemeldt så lenge!! Får håpe du blir i form til å jobbe snart da. Det er godt å komme seg ut litt! 

Hei:) Hyggelig å "hilse" på deg:)
Jeg er også 27 år, har en sønn som fylte 1 år i oktober. Venter ei lillesøster den 15 juni! Bor for tiden i Oslo men er trønder, og veldig mye på besøk i Trondheim. Har også en gammel bulldog som er bestevenn med poden, hehe:)

Håpe du snart slipper kvalmen! Det er ikke noe morsomt! Jeg sluttet heldigvis å spy etter uke 13! Var ikke kvalm engang med sønnen....Så har vært veldig annerledes denne gangen!

Her er det også ei lillesøster i magen.Jeg var dårlig med alle 3,men værst med jentene.
Takk,det håper jeg også! :-)

Back
Topp