hei Stavanger folk

lykkebo

Forelsket i forumet
Hva med et treff???

Formen er hakket bedre for min del så klarer litt mer

Det hadde vært gøy ja :) Får håpe at vi kan samle en liten gjeng =)

Ja, blir med jeg

Hei. Begynner snart på jobb igjen, så tror jeg venter med treff til det blir babytreff. Men flott tiltak. :)

får sandnes jenta ble me ? ;)

Så klart :) eg er ikkje akkurat fra stavanger selv(bor 50 min unna med båt)

:) då vil eg prøva å bli me :)

Så koselig at mange vil. Noen Forslag til tid og e.v.t dag som passer best??? og hvor???

fra 16 til 19 august kan ikkje eg,er i bergen på konsert da... Men ellers så kan eg,håper eg da

bryne har en god resturang, som er super god syns jeg ;) kjøkkene heter det..
focatia brød, salater, supper, toast og mye annet litt sunnere en pizza og div :P

er genialt, og den fine delen av plassen må du komme uten barnevogn :P
de me barnevogn må på en annen del av kafeen /resturangen.. :P

Loulou skrev:
Hei. Begynner snart på jobb igjen, så tror jeg venter med treff til det blir babytreff. Men flott tiltak. :)

De fleste jobber vel nå uansett?? Blir vel på kvelden/ettermiddagen regner jeg med. Hadde en del treff på ostehuset i stavanger sist:)

Jeg er med om jeg kan. Er på ferie til 22 august:)

Hei på dere inne i Januar-forumet

Kan ei dame fra februar-forum snike seg med på Stavanger-treff?
Det hadde vært veldig koselig

Hei Jenter.

Jeg blir også med om det er greit. Jeg er ledig etter 21. august.
Bra at noen tar initiativet :) Blir koselig.

hva med tirsdag 30 august eller tirsdag 6september??? da er vi vel alle i rute igjen???

lykkebo skrev:
hva med tirsdag 30 august eller tirsdag 6september??? da er vi vel alle i rute igjen???

Kan 30 august om jeg får barnevakt for akkurat da er mannen bortreist. 6 september passer bra.

Så koselig da! Hiv mæi helt sikkert med æi også:) Begynne på jobb om ei uke, så da kan æi bare på ettermidagen/kvelden

Tenker ettermiddag/kveld ja.

Back
Topp