Hei sprøyter med på ferie

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Om vi skal ha innsett i juni må eg mest sannsynlig ha sprøytene med til Syden. Hvordan fungerer det?:/

Da bør dere sikkert ha et kjøleskap, de skal ikke oppbevares i temp over 25grader. Du bør nok undersøke når du skal inn på kontroll ifbm oppstart av sprøyter. Jeg var på kontroll før jeg startet, for å se at alt var ok, deretter etter 5 dager på sprøyter.. Hadde nok ikke gått for oss å dra på ferie akkurat nå.. Lykke til med forsøk!

Det høres vanskelig ut.. Det er veldig viktig at sprøytene holdes kjølig. Vi har brukt kjølebag med kjøleelementer når vi har reist til Danmark for forsøk, men det har også vært stress.. Ingen kjøling 4 timer på båten, samt at jeg har vært redd for at det skulle bli for kaldt.. Men det har gått bra. Det lureste, fant vi ut, var å kjøpe medisinene vi trengte der - men da må du være helt sikker på at de har medisinen inne!
Du skal jo også på ultralyd i denne prosessen, og det er vanskelig å planlegge hvordan denne prosessen går angående eggmodning, slimhinne osv. Vi har alltid vært hjemme under stimuleringen, kun reist på dagsturer. Ofte har ikke formen vært så god heller, stinn og oppblåst... Vondt i eggstokkene.. Huff, ikke meningen å være negativ - mulig dere får dette til:-)

Ja, jeg hadde også hatt problemer med å ta med medisinene på tur. De skal jo være i kjøleskap hele tiden.
Kanskje utsette turen? Eller forsøket?

Ha alle medisiner i håndbagasjen , det er mitt tips fordi medisinene kan bli påvirket av tempeaturen i lasterommet å kjedelig visst du mister bagasjen

Back
Topp