hei, sollise!!

FjerneErna

Forumet er livet
Jeg ser du skal ha eggløsning om to dager!! Jeg skal krysse alt til krampa tar meg for at dere får full klaff denne måneden [:D]
Lykke til-klem fra meg [:D]
 
Har aldri hatt noe tro på å krysse ting og tang, men sender opp en bønn til han som jeg vet hører og kan hjelpe.. Håper han er enig med meg i at du bør bli gravid denne måneden, Sollise![;)]
 
Det er bare ett uttrykk.....[:)]
 
Lykke til sollise!!!!
 
Det vet jeg.. men jeg liker ikke å bruke uttrykk som jeg ikke mener noe med, derfor skriver jeg heller ikke at jeg krysser noe selv om jeg ønsker aldri så mye godt for noen..

Har ikke noe imot at andre gjør det, ikke misforstå, men prøver å være konsekvent på det for egen del[;)]
 
ORIGINAL: lisa79

Jeg ser du skal ha eggløsning om to dager!! Jeg skal krysse alt til krampa tar meg for at dere får full klaff denne måneden [:D]
Lykke til-klem fra meg [:D]

Jeg er med i "krysse fingrene for Sollise" gjengen! Siden jeg ikke er kristen er jeg mer konsekvent hvis jeg krysser fingrene enn hvis jeg sier jeg skal be en bønn. Men vi trenger både bønner og kryssede fingrer, alle tanker er like mye verdt!
 
Godt poeng, Pebbles!!!
 
Enig[:)]
 
Stå på nå Sollise, denne gangen går det helt sikkert [:D]
Man kan være glad for at det er en koselig ting man gjør når man skal lage barn, særlig hvis man har prøvd en stund [:D]
Hadde vært kjedelig om det hadde vært dødskjedelig eller vondt, ikke sant?
Nei, vi får kose oss med at vi får oss noe i det minste...hehe.....

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Det er sant, Jas [:D] Og det fins vel ingen kar som blir lei seg når "fruen" er ivrig [;)]
 
Tror nok ihvertfall at de karene er av et meget sjeldent slag [:D]
 
Tror nok i så fall de karene er et meget sjeldent slag, var det jeg mente å skrive...hehe...
 
Skjønte hva du mente [:D] Hvi sdet fins sånne karer så tror jeg kanskje ikke at de er helt ærlige om legninga si......[;)]
 
Tusen takk gojentene mine
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
 
lykke til,håper det blir full klaff denne gang.[:D]


sender deg masse lykke til vibber....[:D][:D]
 
Du å, stardust,du å[:)]
 
Back
Topp