Hei snupper!

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Måtte stikke innom og sjekke ut hvordan det går med den herlige søte og fine oktobergjengen! Tenk at det er ett halvt år siden vi fikk knøttene våres!

Synes at tiden flyr og tenker mye på hvordan Vesla ville ha vært nå! Rart å ikke skulle få lov til å være sammen med henne hver dag kjenner jeg... vil jeg noen gang bli vant med tanken...

Håper dere storkoser dere med de små, nå er det skikkelig deilig trillevær på østlandet om dagen, så det må jo bare være helt knall... husker forresten at jeg synes det var ordentlig vanskelig å finne ut hva i alle dager man skulle kle på dem, ble alltid for varmt eller for kaldt :P hihi!

Kos dere masse!
Stor klem fra meg :)

Hei kjære du<3
Så utrolig kjekt at du la igjen en lyd<3

Skjønner godt du tenker hvordan det ville vært...Vakre prinsessen deres:angel1

I Bergen er været nydelig om dagen,og vi storkoser oss. Er ute hver eneste dag. Det er fantastisk:)

Ta vare på hverandre og kos dere masse med guttungen deres:)
Riktig god sommer om du ikke stikker innom igjen:)

Masse klemmer<3

Så hyggelig at du gir en lyd ♡

Her går det strålende! Sol ute, tur ute i mark og masse hytteturer. elsker det :D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Hallo du :)

Tenkt masse på deg, koselig at du sier titt tei. Det går veldig bra her, og jeg håper det gjør det med deg og!
Synes du er så utrolig sterk og flott, blir rørt av bloggen din.

Du får kose deg masse i godværet du og med guttungen din, og nyte varmen :):)

Koselig at du titter innom :)

Tenker på deg! Håper dere har det bedre og klarer å nyte de fine og varme dagene!:)

Har tenkt mye på deg, så kjekt å høre fra deg!! :) Ønsker deg en flott vår og god sommer... :*

Sent from my iPhone using BV Forum

Så hyggelig at du titter innom.
Håper alt er vel og at vårdagene kan brukes til positive ting.
Mange gode klemmer sendes deg

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper alt går bra med deg og dine . Tenker på dere jeg å.. <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

jeg har ikke vært her inne så lenge og på mobilen så ser jeg ikke signaturen din. må være helt grusomt :( håper at det går bra med dere <3

Back
Topp