hei snupper

Zherena

Glad i forumet
Er hos en tur hos mamma så da er jeg litt på nett [:)]

Tenkte å komme med en liten oppdatering...
Her er det bare stress om dagen [;)]
Jeg har begynt på vg3 så nå jobber jeg på institusjon 4 dager i uka og skole en dag [:)]
O-A har begynt under Glenne autismesenter nå og begynte i ny bhg forrige uke og der stortrives han [:D]
Han får masse hjelp og ser stor forskjell på han allerede [:D]

Dagen igår var et sant helvete (sorry banninga)
Krasja på vei innover til mamma, bilen kokte så da måtte vi bli taua fra Bryn og til Sessvollmoen der mamma bor midt i rusjen [&:]
Heldigvis gikk alt bra med O-A... Han ble bare litt skremt...
Det var meg det gikk ut over så idag har jeg vondt i nakken, ryggen og armene... Men det går nok over snart...
Spent på hvordan vi skal komme oss hjem i morra da hehe...

Det var en liten oppdatering herfra...
Håper alt går bra med dere [:D]

Savner dere masse og håper jeg snart får nett igjen...

Klemmer fra oss

Hei...
bra lillegutt får hjelp,å att det går bra i ny bhg[;)]

Å håper det går bra med deg etter kræsjen i går,uff det er skummelt asså...[&o]

Hei [:)]

Koselig å "se" deg her igjen. Håper du får ordnet internetten din snart sånn at du kommer tilbake til oss[:)]
Bra å høre at gutten din trives så bra i barnehagen da, og hva slags utdanning har du begynt på?[:)]

Skummelt med kræsjen da, heldigvis at det gikk bra ![:)]

ORIGINAL: Zlimet

Koselig å "se" deg her igjen. Håper du får ordnet internetten din snart sånn at du kommer tilbake til oss[:)]
Bra å høre at gutten din trives så bra i barnehagen da, og hva slags utdanning har du begynt på?[:)]

Har begynt på vg3 helsefagarbeider [:)]
Stortrives der [:D]
Skal være der til rundt 17 mai og så skal jeg være 6 uker på sykehuset før sommerferien og etter det skal jeg være 16 uker i hjemmehjelpa, så jeg regner med jeg går opp til fagprøven rundt juletider [:D]

Trur kansje jeg må ta en tur til legen på mandag for jeg har rimelig vondt etter kræsjen, men det er nok ingenting [;)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Koselig å høre fra deg, og godt å høre at lillegutt trives i ny barnehage. Godt å vite at han blir godt tatt vare på.
Også virker det som at det er sesong for september2008-bilkræsjing [&:] Min mann og Andrea kræsjet lille julaften, Destiny har kræsja denne vinteren og nå deg... Huff huff, dette må vi få en stopper på! Håper det bare er at nakken din fikk en liten strekk eller noe, og at det går fort over. Men kjekt å få det registrert hos legen.

Tar jeg helt feil når jeg mener å huske at du studerte noe tidligere også? Har du endret retning, eller er det det samme nå? Er i hvert fall kjempebra at du har funnet det rette for deg. Lykke til videre [:)]

Oi såpass mange som har kræsja på forumet ja [&:]
Har vondt i nakke, rygg og stråling ut i armene så tenker jeg skal få sjekka det ja...
Men har ikke tid til no sykemelding nå [8D]

Ja jeg har gått skole nå i 1,5 år [:)]
Gikk vg1 og vg2 i fjor og så fra august og til nå i januar har jeg tatt opp norsk og naturfag som jeg mangla for å kunne gå vg3 [:)]
Man må ha alle allmennfaga for å kunne ta vg3 eller så måtte jeg gått 3 år lærling eller 5 år praksis...
Men siden jeg tar vg3 nå går jeg opp til fagprøven til jul så slipper bra billig unna [:D]

ORIGINAL: Zherena

Koselig å høre fra deg, og godt å høre at lillegutt trives i ny barnehage. Godt å vite at han blir godt tatt vare på.
Også virker det som at det er sesong for september2008-bilkræsjing [&:] Min mann og Andrea kræsjet lille julaften, Destiny har kræsja denne vinteren og nå deg... Huff huff, dette må vi få en stopper på! Håper det bare er at nakken din fikk en liten strekk eller noe, og at det går fort over. Men kjekt å få det registrert hos legen.

Tar jeg helt feil når jeg mener å huske at du studerte noe tidligere også? Har du endret retning, eller er det det samme nå? Er i hvert fall kjempebra at du har funnet det rette for deg. Lykke til videre [:)]

Oi såpass mange som har kræsja på forumet ja [&:]
Har vondt i nakke, rygg og stråling ut i armene så tenker jeg skal få sjekka det ja...
Men har ikke tid til no sykemelding nå [8D]

Ja jeg har gått skole nå i 1,5 år [:)]
Gikk vg1 og vg2 i fjor og så fra august og til nå i januar har jeg tatt opp norsk og naturfag som jeg mangla for å kunne gå vg3 [:)]
Man må ha alle allmennfaga for å kunne ta vg3 eller så måtte jeg gått 3 år lærling eller 5 år praksis...
Men siden jeg tar vg3 nå går jeg opp til fagprøven til jul så slipper bra billig unna [:D]

Aha! Well done! Tenker det skal bli godt å bli ferdig! [:)]

Gleder meg masse nå ja som jeg begynner å se enden på tunellen hehe

ORIGINAL: sandra 22

Hei...
bra lillegutt får hjelp,å att det går bra i ny bhg[;)]

Å håper det går bra med deg etter kræsjen i går,uff det er skummelt asså...[&o]

Back
Topp