Hei snupper!

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
Hvordan har dere det?

I natt sover min sønn for første gang uten bleie, han har gått uten hver dag i flere uker nå, og
i kveld ville han ikke ha på på natten. Krøp opp i sengen, stolt som en hane, og la seg godt til rette
Alltid når jeg har sunget for ham, har han ligget og glippet med øynene, kost med pusen sin og stort sett sovnet kjapt.
-I kveld sang han med, og så flink han var, prøvde seg tilogmed på engelsken, så skjønn da

Ellers går dagene våre fort, det er snart start på stor avdeling, noe han snakker endel om. Jeg gruer meg til jobb
igjen etter sommeren. -Noe jeg alltid gjør, jeg elsker ferien min... Men, jeg vet jo at jeg trives, og at jeg liker å
komme meg tilbake på jobb, jeg må bare "komme igang" liksom, så går det greit.

Vi har ikke hatt store ferieturer i år, men det har blitt både hyttetur, campingtur der vi sov i telt [:D], og båtturer.
Vi har vært på gårdsbesøk, vennebesøk, parkturer, lekeland, skogturer, stranda og div andre småturer.

Og jeg har blitt tante Ho er snart 1 år og er min søster og svogers fosterbarn, ho er så fiiiin!!! Er litt
forelsket i henne om dagen, vi skal i bursdagen hennes snart, og jeg gleder meg sånn [:)] Håper virkelig ho får
bli hos dem, *håpe håpe håpe* men vi får vel se. Glad i henne har jeg iallefall blitt allerede [:)]

Oi... ble langt dette... hihi... ha en fortsatt god sommer snupper og mini'er [:)]

Ellen: Han har altid vært så skjønn :o) Gratulerer med tantebarn! Kanskje det får døyvet litt av det suget du snakket om for litt siden?

Her begynner storebror endelig å vise tegn til at han er "storebror". Det er flere ganger han har trukket seg litt unna lillesøster for å ville leke selv. Da sitter han for seg selv med noen leker og styrer og ordner og snakker og bestemmer. Her i ste kranglet de om en stol. Lillesøster hadde sneket seg ned i stolen mens Storebror egentlig lekte med den. Så da jeg til Storebror "det står en annen stol det, kan du bruke den" også gikk han for å sitte/leke i den stolen! DET har jeg ventet lenge på at skulle skje det!

Storebror blir nok ikke tørr før til neste sommer. Orker ikke å jobbe med masse tissing i klær når det blir kaldere i lufta. Men kanskje vi får to bleiefrie barn til neste sommer :o) Om lillesøster syns det er stilig å være uten bleie :o) Han har begynt å kjenne når det kommer nå. Så når det har vært varmt ute så har han gått rundt i hagen i bare underbuksa. Også prøver han å si ifra når han kjenner at han må tisse.

Ellers styrer vi med flytting om dagen. Litt sånn i ettapper. Ingen stor flyttebil, men bil med henger, hestehenger ;)
Får vi det til så flytter vi inn på fredag. Også henter vi resten av sakene sånn i de neste lassene. Tenker det er bedre for ungene å være i et hus som blir fylt opp av ting enn å være i et hus som det blir mindre og mindre ting i.

Heeeey! Så flink guttebassen er da!Skjønner at både han og du er stolt[:D]

Her nærmer sommeren seg slutten. Tore begynte i jobb i forrige uke, og Enea begynte på storbarn denne uka. Men som de voksne sier, så er det som at hun har vært der i flere år for hun er så fortrolig med både de voksne og barna at jeg blir jo nærmest kastet ut så snart jeg har levert henne[8D] Jeg skal begynne på jobb igjen nå i helga, og det er helt greit. Hverken gruer eller gleder meg, men er spent og syns det er deilig at tiden går[;)]Nå vil jeg ha jul[8D]

Og så giftet vi jo oss i juli da[:)] 

Godt å høre at alt er bra med dere![:D]

ORIGINAL: ~Mirabell~

Og så giftet vi jo oss i juli da[:)] 

Og da er det vel barn som var det neste på lista over "to do"? [8D][;)]

Dragemamma: joda, det stiller litt av behovet selvfølgelig, men nå i begynnelsen
får ikke vi andre rundt komme på besøk mer enn etpar timer av gangen.
Dette er jo fordi at jenta skal få knytte seg til sine fosterforeldre, slik at ho forstår at
det er dem som er hennes mennesker. Knotete forklart, men du forstod det kanskje likevel? [:)]
Tok mange nydelige bilder av henne i går, da var vi der og feiret 1-års dagen hennes

Kjekt hvis dere får to barn tørre samme sommeren da, blir sikkert en stor lettelse å slippe alle de bleiene i løpet av en dag [;)]
Og så flott at storebror er sånn en flott storebror, herlige ungen [:)]

Lykketil med flyttingen, det er et nydelig hus dere har kjøpt!!!!!

Mirabell:
Håkon begynner også på stor avdeling neste uke, blir spennende! Synes du overgangen har gått greit? -For
deg altså, nå som ungen ikke er ei lita tuppe som er avhengig av mor lenger.
Jul ja, der sa du noe, gleder meg allerede litt til jul jeg nå [:D]

Back
Topp