hei snupper

sol vil bli mamma

Gift med forumet
vil bare gratulere dere alle sammen her inne og ønsker dere et fiiint svangerskap...
7 dager igjen til jeg kan teste ..vil vente å se om tr kommer før jeg tester denne gangen..

har en del symtomer men...kan godt være tr å..selv om jeg ikke bruker å kjenne murringer osv. før dagen før tr...

trenger masse baby støv...[:)] noen som har litt til meg?

Jeg har MASSE !!!!! [:D][:D]

Håååper så inderlig å se deg her inne på Mars om 7 dager altså [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Håååper så inderlig å se deg her inne på Mars om 7 dager altså [:D][:D][:D][:D][:D]

oiii oii..så masse fint baby støv..tar til meg alt jeg kan..og ruller meg litt i det å sånn for sikkerhet skyld..
tusen takk snuppa..[:)]

Masse lykke til!! Håper der er en liten spire pågang![:D]

Men seriøst, klarer du å vente så lenge med å teste? Kommer til å starte testingen i morgen jeg, å da er det enda en uke til tr[:D][8D]

ORIGINAL: GunnElin

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

sign

TUSEN TAKK VENNEN..VET DU DRØMTE OM DISSE BABY STØV BØTTENE I NATT JEG..DE BLE BARE FLERE OG FLERE ...HIHI

ORIGINAL: *Sookie*

Masse lykke til!! Håper der er en liten spire pågang![:D]

Men seriøst, klarer du å vente så lenge med å teste? Kommer til å starte testingen i morgen jeg, å da er det enda en uke til tr[:D][8D]

KRYSSER FINGRENE FOR AT DU FÅR POS TEST JEG..
JEG HAR TESTET SÅ MASSE NEG FØR SÅ NÅ VIL JEG VENTE Å SE OM TR KOMMER FØR JEG TESTER..TESTER BLIR DYRE I LENGDEN Å...KLEM

Back
Topp