hei snuppaduras;)

babytutta

Forumet er livet
har nett vært innom her om dagene, men blitt mye lesing på meg. skal ha siste eksamen i morgen, så er det skolefri til 9 januar[:)] skal jobbe da, så helt ferie blir det ikke. skal jobbe torsdag, fredag og lørdag..så 2 juledag..ellers skal jeg ha litt fri i romjula også. skal feire jul hos pappa, søstern å de kommer med ungene så det blir mye kos, trilling,aketurer osv... håper så inderli at neste jul har vi et nurk med oss også[:)] faktisk glemt denne prøverørsprosessen litt nå når jeg har lest å jobba å ikke vært innpå her så mye. er jo ikke mange ukene til jeg skal ringe inn mens da..hmm.. litt over 2 så er vi i gang!
hvordan blir jula deres da?? vi skal som sagt til fattern og familien fra lillejulafta til 2 eller 3dje dag.. skal litt frem og tilbake. 1 juledag blir hos svigers, 2 dag skal både jeg og sambo jobbe..så litt fridager og mere jobb, så en fest 4 dag, og dåp skal vi i også...så reiser vi til fjells lille nyttårsafta å blir til 2 januar..så mere jobbing før skolen begynner igjen den 9. kommer til å fly av sted hele jula!

ønsker dere alle en god jul!

Back
Topp