hei! sniker meg inn ;)

Onico

Andre møte med forumet
Hei !

Jeg testet positiv på en test for ca 1 uke siden. Har hatt det vanskelig med samboer om vi skulle beholde babyen siden dette kom på et veldig dårlig tidspunkt. Men han skjønte at jeg ikke kom til å ta det bort..så har vel slått seg til ro med det nå :) litt usikker på når termin er, men tror det er rundt 26.juli. skal på tidlig ul snart! Har 2 jenter fra før :)

Gratulerer så mye og velkommen hit. Håper dere klarer å glede dere litt over graviditeten etterhvert som ting faller litt på plass for dere :)

Takk for det ;) regner med at det går seg til etterhvert. har vært ett sjokk for han og familien rundt og føler jeg er den eneste som gleder meg over den lille.

Uffa, det må være trasig om det kommer litt ugunstig. Håper det er noe forbigående og at alle hjerter gleder seg om ikke så lenge! :)
Gratulere!

Gratulerer med spira :)
Håper alt faller til ro når han får tygge litt på det ;)

Vil du at jeg skal sette deg opp på terminlista??

Velkommen skal du være! Håper alt ordner seg for dere og at du greier kose deg med underet som skjer i
magen :)

Tusen takk alle sammen :) bare å sette meg opp på terminlista :) mulig den blir litt endret etter ul da :P

Gratulerer med spiren!
Håper resten av familien også kan glede seg like mye snart! :)

Gratulerer med spiren :)

Tusen takk alle sammen :) bare å sette meg opp på terminlista :) mulig den blir litt endret etter ul da :p
Da skal jeg sette deg opp på lista.
Regner med det er flere som må endre terminen etterhvert, men det er bare å hyle ut så endrer vi det vet du ;)

Back
Topp