Hei - skal ut trenger tips:)

*Majolinn*

Glad i forumet
Jeg skal UT en tur med jentene på Lørdag - men på siden av at jeg gleder meg så gruer jeg meg litt også... Grunnen til det er at hver gang jeg kommer hjem så blir småtten hysterisk og skal ha PUPP..... Men på lørdag kan han jo ikke få pupp.... (hvor lenge kan d går før han kan få pupp?)

Han nekter flaske med mme,  pumpa mm... 
Han hyyylskriker hver gang vi prøver... 
Tror dere at hvis han skulle bli "grinete" at grøt, fruktmos og at samboer går rundt med han hjelper? For å ligge i sengen med far er også et problem  - han NEKTER å ligge å sove før jeg kommer... (når han vet at jeg er hjemme)

Men må si det at når jeg ikke er der i det hele tatt så går det bra:)
Men bare han hører vasken går på mens han er med far så vet han at jeg er der å begynner å grine...

Noen tips til hvordan jeg skal føle meg bedre med å gå ut? Tror dere det skal gå fint?
Er jo bare en natt som saboen må bruke MYE krefter å ver våken på og er bare en natt der småtten eventuellt kommer til å ver lei seg pga han ikke får pupp - jeg synes det er fælt å la han grine for lenge... 

Tips jenter? Sorry hvis det var klomsete skrevet, men prøvd så godt jeg kan..

Sove hos en venninne/foreldre/svigerforeldre?

God tur på byen! emoticon

Det går sikkert helt fint. det er noe annet når mamma ikke er der i det heletatt.. og det er ofte vi mammaene som trår til mest så vi fortjener og dra ut litt mens pappaene "svetter" litt..
å hvem vet, kanskje han finner en måte og roe ungen på når du ikke er der..

og det er som du sier det er bare EN natt, vi opplevde det første gang jeg dro ut etter eldste jenta, så tok hun flake for første gang, siden jeg ikke var der..

har desverre ikke noen tips og råd, akkuratt nå, er for trøtt..
men lykke til!

Back
Topp