Hei! Siden jeg har vært ute av facebook-gruppa et års tid, hvordan går det?

En tråd i 'Oktober 2012' startet av *Labambie, 9 Aug 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. *Labambie Forumet er livet

Får ta det her. Hvordan er det med alle de kommende 2-åringene? Min lille begynte ikke å gå før hun var 20 mnd, men på 1 mnd har hun lært seg å løpe, hoppe og klatre. Så det går unna.
    Hun er verdens morsomste og søteste lille blidfis, alltid blid. Og da mener jeg alltid. Godt det er sånn.

2. Lingje84 Forelsket i forumet Januarskatter 2015

Her går det veldig bra. Elizabeth begynte å gå på nyttårsaften.og begynte i barnehagen den andre januar
    Ho skal bli storesøster i januar

3. lennypenny Forumet er livet VIP September 2012

Går supert her også :)
    Tiden flyr. Lærer nå Norsk,Svensk og arabisk. Lærer noe nytt hver dag. Startet å gå da hun var 11 mnd.

Så gøy med blide barn da :)
    Her er min lille oktoberjente :)

Gratulerer med baby på vei. Vet du kjønnet? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlagte filer:

4. Sannheten Forumet er livet

You know <3 Utrolig det spranget de gjør lærings-og motorikkmessig når de starter i bhg!

5. racheyrayray Glad i forumet Septemberbarna 2019

Min Leon begynte i bhg for tre uker siden, og har lært mange nye ord og masse annet på kort tid.
    Han gikk når han var 11 mnd gammel :)
    Her læres det Norsk og Engelsk. Han kan mange ord på norsk og noen på engelsk.
    Stor koser oss med vår snart 2 åring

Sent from my iPhone using BV Forum

6. **kathrine** Elsker forumet

Jonas er i full fart hele dagen. Han går ikke i barnehage så han og lillebroren koser seg hjemme. Og om et par måneder blir han storebror igjen :)

7. LykkeligMammaTilTo Forelsket i forumet Aprilbarna`15

Går bare supert!! Vår lille superjente startet i bhg i fjor høst :) hun teller til 10, kan navnet på alle i bhg, hopper, springer, leker med dokker, synger sanger selv og prater med oss i en skikkelig samtale i lange setninger :) i april neste år blir hun storesøster, noe hun gleder seg til da det kommer baby i hus <3

8. Kizy Elsker forumet Desemberskattene 2014

Lille mann er helt utrolig. Det kommer flere og flere setninger for hver dag. Han har blitt en racer på å sykkel. Han er så hjelpsom, noe som kommer godt med når man er gravid ;-)
    Klatring er litt vanskelig for han siden han er så lav. Tror han er ca 80 cm nå, og klatre stativene har da litt for langt i mellom trinna. Men han klatrer oppå alt her hjemme.

Del denne siden