Hei septemberjenter :)

gla'jenta78

Elsker forumet
MAI 2013
Septembermødre <3
Veit ikke om dere husker meg, men jeg var med dere fram til mai i fjor da jeg mista i uke 23. Nå er jeg litt over uke 38, og i morra skal jeg til kontroll og mulig igangsettelse. Håper alt er bra med dere alle, og at alle små jenter og gutter har det kjempefint :) Blei min tur til slutt også ;)

Veit ikke om dere husker meg, men jeg var med dere fram til mai i fjor da jeg mista i uke 23. Nå er jeg litt over uke 38, og i morra skal jeg til kontroll og mulig igangsettelse. Håper alt er bra med dere alle, og at alle små jenter og gutter har det kjempefint :) Blei min tur til slutt også ;)
For en spennende tid du har foran deg :D
Masse lykke til og gratulere så mye :D

Jeg husker deg :-) er kjempeglad på dine vegne for at det ble din tur også! Masse lykke til i morgen! Du har mye å glede deg til! :-)

Joooh, husker deg veldig godt:) Endelig blei det din tur også:rolleyes: masse masse lykke til i morgen:):):)

Så fantastisk, kjempeglad på dine vegne:-) Masse lykke til med fødsel og barseltid:-)
Her går alt fint, jeg har begynt i jobb igjen denne uka.

Ja, jeg husker deg!
Gratulerer så masse med den lille! Fikk helt gåsehud nå når jeg så at du endelig får din lille skatt!!! :D
Nyt tida, den går utrolig fort! Mi lille blir 9 måneder nå snart! :)

Så godt å høre at alt har gått bra denne gang! Lykke til med fødsel og tiden dere har foran dere! :)

Så kjekt å høyre! :) Veldg glad på dine vegner. :))
Lykke til med fødsel og tiden forann deg. <3

Fantastiske nyheter! :) Gratulerer så masse og lykke til!! :):)

Back
Topp