Hei september-damer. Formen?

Olive76

Forumet er livet
Synes det er lidt stille her på "Termin i september". Så ville skape lidt liv[;)]
Det er herlig å være gravid. Men ammetåka slår tilsynelatende til lenge før termin. Jeg husker ikke noe som helst. Og gidder ikke noe som helst. Skal straks flytte, men det er vanskelig å ta seg sammen til å pakke[8|]
Ellers er alt bra. Hvordan med resten av gjengen her?

Kjenner meg godt igjen i den beskrivelsen....På jobb kan jeg gå og vandre rundt å plutselig lure på hva jeg egentlig gjør...trøtt og ukonsentrert på samme tid. Men nå har jeg hatt min siste uke på nattevakt, så det blir litt mer søvn fremover

hei jenter! formen fiiiin her åsså[:D] vente på sommern her i nord, men det går vel nån måneda før den kommer, vel vel, vant me det[:)] ha ei fin helg..[;)]

Jobber en del. Så bliver jeg trøtt og må kvile meg lidt. Og så kommer jeg ikke igang med pakkingen. Men har dog pakket tre kasser m bøker og sorterer lidt i papirer. Vil helst ikke flytte for mye rot med mig.
Helt lat og ugidelig er jeg ikke. Har både svømt og vært på spinning i denne uke. Så jo, formen er bra![:D]

Er dere ikke på utdrikningslag da jenter??

Men for å svare på spørsmålet ditt... vimsete har jeg alltid vært, og jeg har ikke blitt noe bedre nå kan du si.. formen er egentlig helt på topp, bortsett fra i dag, hvor jeg sliter med en helt infernalsk halsbrann som jeg ikke blir kvitt samme hvor mange link og titralac jeg spiser...

Har kjent liv et par uker nå. Barnet har nå begynt å sparke i blæra mi. Ikke moro (og så allikevel lidt moro[:D])

med meg er det masse liv spes på slutten av lange arb.dager..har stående jobb, virker som det er mye mer action de dagene jeg jobber enn når jeg har fri.
Sparke på blæra ja!! I går var jeg og tisset 5 ganger i løpet av arb.dagen....travelt ja...
Men koselig å kjenne liv også[:D]

Formen er kjempe bra[:D] Litt halsbrann bare...
Livatt er den lille også her[:D]

Formen min er helt på topp!!
Merker ikke noe til denne gravdiditeten annet enn større matlyst og en del flere kviser!!

Det er herlig å være gravid, og nå ser jeg bare fram til sommerferien hvor jeg skal koooooose meg med den herlige kulen på magen min!!

Klem, M

Formen er varierende for min del, men jeg har merket at jeg tenker litt annerledes nå enn før jeg ble gravid. Det meste virker litt uvesentlig og jeg har bare lyst til å tenke på babyen. Det skyldes vel kanskje også min medfødte latskap, som sikkert bare vil bli forsterket gjennom svangerskapet.[:D]

Siden sist jeg var syk, så har formen vært på topp og jeg har følt meg  "super-gravid" og bare gått rundt og kost meg.
MEn nå denne helgen her så plutselig så bare "datt piffen ut av meg" og jeg gå¨r rundt og føler meg uggen og naboene reagerer på at jeg ikke ser noe godt ut. til og med de minste naboene spør om jeg er syk.

Her er det også livlig til tider, men veldig lite i forhold til storesøster, så jeg håper at den late bebsien i magen fortsetter å være litt lat utenfor magen også [8D]

Det går fremover med pakkingen nå. Har hentet nøkler til den nye leiligheten. Men det som gjenstår er det kjedelige arbeid med sortering av papirer. Suk! Jeg må jo også ha lidt middag. Så kan jeg pakke videre senere....eller ikke.... Der er jo stadig 3 dager til jeg flytter. Jeg er lat. Og gravid, så er det lov![:D] 

Back
Topp