Hei sann:)

Frk.Nikki

Elsker forumet
Heeeei jenter!! 
Gosj, en halv evighet og litt til siden sist nå! 

Jeg vil dele en nyhet med dere; jeg er Gravid og Endelig nådd 13 uker og alt ser bra ut denne gangen:D 
Så nå senker jeg skuldrene gitt!! (ikke fb nyhet enda da, sambo må fortelle på jobb og litt sånn..) 

etter 2 sa så har det denne gangen vært en thriller uten like! Heldigvis for god oppfølging av lege/gyn så har jeg fått progesteron-tilskudd og NÅ endelig sitter'n!! 
 
Hei!!!
Jeg VISSTE det var deg på FS :D

Gratulerer, Nikki!!
Når er termin? Og åssen er formen?
 


Fragle1 skrev:
Hei!!!
Jeg VISSTE det var deg på FS :D

Gratulerer, Nikki!!
Når er termin? Og åssen er formen?


ehhhm... FS??!??! (jeg er ute av BV sjargong tydeligvis) 

Termin midt i juli - fellesferien... Formen HAR VÆRT Crappy, heeeelt totalt annerledes enn sist hvor alt bare var fint og flott og koselig og jeg var lykkelig (uvitende og naiv :D HAHAHAH  - this time like HELL!! 


MEN har jo gått på progesteron tilskudd, så hjelper vel ikke akkurat å tilføre ekstra hormoner:p så fort jeg sluttet på de så kom det seg betraktelig!! Må bare passe på å spise og sove nå:D 

 
Hehe, før svangerskapet - det lange ordet jeg forkorta fordi jeg ikke gadd å skrive det i stad :p

Deilig at du er i bedre form :) Jeg er spent på åssen jeg får det denne gangen. Forrige gang var jeg ganske dårlig ganske lenge, krysser fingrene for det motsatte denne gangen ;)

2 SAer? Huff, så kjipt! Hvor langt var du den andre gangen?
 
Krysser fingrene for deg!!! 

Begge var jeg ganske likt 7+3 og 7+4 (sorry detaljer men:) begge gangene "datt de bare ut"!!! 
siste gangen var jeg faktisk på UL dagen før og da spratt det rundt en liten bønne inni der.. likevel dagen ettter så.. ja.. 
derfor fikk jeg litt ekstra oppfølging selv om det strengt tatt MÅ skje 3 ganger før du får hjelp :s
 
Kjempetrist!
Men veldig bra at du fikk ekstra oppfølging denne gangen, og at du er kommet så langt som du er kommet! :)
 
har vært tøft gitt - MEN nå GLEDER jeg meg over denne spiren og tenker fremover!!! 

Gleder meg til å høre oppdateringer fra deg og - satser på at du denne gangen får det fint, flott og LETT:D
 
Wiiiiiiiiiiiiiiiiii! Så gøy! En liten muffin i ovnen, gitt! Sommer baby er kjempegøy, det kan jeg skrive under på ;-) Lite klær, fint vær og,--- jah ;-) *sukk*
Gratulerer i haugevis!
Du, forresten----hva mener du med at de bare datt ut? Så du dem? Var det ikke vondt eller noe? Ingen blødninger no nothing? Jeg vet om ei som hadde en sa og så det i do.....
 
Å, gratulerer i massevis! Jeg forstår (så godt det lar seg gjøre) at det har vært tungt, men håper du får en kjempefin tid fremover.
 


Trone skrev:
Jeg har også fått det med meg, he he!!! Var inne å lese dagboken min i går og da så jeg at du hadde byttet nick, he he!!!
Gratulerer så mye! :) :)


Hi hi, så morro at jeg ble oppdaget;) 

Måtte trikse litt... for i våres fant en venninne av en vennnne meg..
Dere kan tro det var kjipt å svare min venninne, når hum gratulerte meg, at jeg hadde mistet dagen før! 

Så denne g
 


Snickers skrev:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiii! Så gøy! En liten muffin i ovnen, gitt! Sommer baby er kjempegøy, det kan jeg skrive under på ;-) Lite klær, fint vær og,--- jah ;-) *sukk*
Gratulerer i haugevis!
Du, forresten----hva mener du med at de bare datt ut? Så du dem? Var det ikke vondt eller noe? Ingen blødninger no nothing? Jeg vet om ei som hadde en sa og så det i do.....


Hi hi, takk takk snickers!! En liten muffins i ovnen ja... Hmm. burde vel lage meg en t-skjorte med den påskriften!!! HAHHAHAH 
tror det blir fint med en sommerbaby, håper bare på bedre vær da enn i sommer da! Står i VG i dag at juli blir knallfin!! 

Detaljer, ikke les dere som ikke vil: 

Altså så var jeg på do og tisset, og så kjente jeg at det ikke bare var det som kom ut.. og ja, så det ligge der, hele fostersekken (ell hva det heter) 
 
Back
Topp