Hei søte jenter!

snuppedulla

Glad i forumet
Jeg føler jo med dere men er ikke såå flink til å svare på tråder men jeg skal bli det nå!! Har vært aktiv på Oktober 2008 men der har det dabbet litt av...
¨Nå føler jeg at formen min har blitt så mye bedre og at jeg har energi igjen, ikke konstant hodepine, svimmel og kvalm hele tiden! Ikke kastet opp enda BANK I BORDET!

Idag har jeg vært på ultralyd igjen, er 3 gangen og idag så vi hjertet som dunket, og et lite foster. Ble satt litt tilbake av gyn, trodde jeg var 11+1 men hun sa at jeg var 9+6 uker.. Skulle få eksakt termin på ordinær ul. Forsteret var iallefall 28,1 mm så ikke lange tassen. Merker nå at dette er nr 2 for å si det sånn for magen står rett ut allerede, vært på kvelden... til og med gyn sa at jeg hadde fått litt mage siden sist og det er en dame jeg har sett 3 ganger i mitt liv så at hun sa det kom litt overraskende

Uansett så har jeg fått tømt ut det jeg hadde på hjertet idag så gleder jeg med til å bli bedre kjent med dere

Hei :) Gratulerer med å ha kommet så langt :D Da er alle odds med deg :D
Jeg var på UL for andre gang i går, er 8 uker i dag. Fikk se en plommesekk og en liten hvit prikk som var embryoet. Er veldig glad for at det går så bra enda, og nå er det 97% sjanse for at det skal gå bra vidre også har jeg lest:)

Velkommen inn. Har vært aktiv på ett  annet forum jeg også,  men det dabber av når de nærmer seg to år gitt:P

Bra å høre at flere også får mage fortere denne gangen. Måtte legge bort første bukse i uke 8!!! Sist tror jeg ikke jeg byttet før uke 20. Har også fått kommentarer om at jeg har mage av venner (som vet at jeg er gravid da, de andre tørr vel ikke kommenter noe enda:P). Tok magebilde av kveldsmagen min en dag denne uken fordi den var så stor og da var den på str med magebildene fra uke 26 sist:P Haha. Heldigvis ikke like ille på morgenen.

kjempehyggelig med nye folk :) gleder meg til å bli kjent med deg :)

godt å høre at flere får mage, min mage er som den var i uke 24 sist ca, er helt sykt som den står ut nå men skal ikke klage siden jeg har prøvd såå lenge så er veldig fornøyd med at det er en mage der og et foster.. Kjedelig å bli satt tilbake men men får termin på ordinær ul

Back
Topp