Hei søte jenter =)

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
Dere som er her inne, har dere noen andre hobbyforum dere er på også?
Hvilke isåfall`?

Må dessverre si at det har blitt rimelig sløvt her inne etter det nye forumet kom, så jeg savner å se bilder av produktene til folk, spesielt hekling for å få inspirasjon =)

Det lurer jeg også på!
Jeg var "utro" og registrerte meg hos kvinneguidens hobbyforum for en stund siden, men der var det labert gitt, så det bruker jeg ikke.
Hender seg jeg er innom visyr.no og ser etter inspirasjon. Det er en flott side for de som syr.

Men jeg tror nok aktiviteten kommer seg her inne, etterhvert som man blir vant til alt det nye. Håper iallefall på det=)

Jeg er med på farge-alongen på CasaKreativ forumet. Men mest "aktiv" her inne. Så har jeg jo egentlig meldt meg inn i Papirdukkene, men har egentlig glemt det litt vekk igjen... :) Mest på BV:)

Fant en super: norge123.no
Syns det var bra her før og, men nå er det jo så lite liv.
Håper det kommer seg igjen =)

Jeg bruker casakreativ og scrapping.no.

Ei er absolutt ikke fornøyd med hvordan bv ble, så ei er nesten ikke her lenger, bare innom en kjapp tur for å kikke!

Men no har no vi papirgale fått Papirdokkene og leke med og så har vi jo Scrapping.no og noen til. Du finner de foruman ei besøker i sidemenyen i bloggen min.

~Mummimamma~ skrev:

Har også registrert meg der, kan ikke si jeg har vært så aktiv, men har fått tak i noen oppskrifter der emoticon  Mener jeg er med i trådsnella der

Jeg er medlem i Sykroken :)

Babymario skrev:
~Mummimamma~ skrev:

Har også registrert meg der, kan ikke si jeg har vært så aktiv, men har fått tak i noen oppskrifter der emoticon  Mener jeg er med i trådsnella der

Er trådsnella jeg er med i også, har ikke vært så veldig aktiv der enda jeg heller, men var ikke noe problem å få hjelp når jeg spurte iallefall =)

Back
Topp