Hei pappa<3

sparkling

Forelsket i forumet
Igår kveld var magegullet helt vill (hadde spist litt sjokolade..hihi) og sparket som aldri før. Da vi skulle legge oss kjente jeg på magen min og kjente sparkene utenpå, så da tok jeg hånden til mannen og han fikk kjenne også. Hun sparket masse for at pappa skulle få kjenne henne:) var en skikkelig magisk stund. Sist gang hadde jeg forliggende morkake, så tok så lang tid før han fikk kjenne storesøster. Men nå fikk han altså "kontak" i uke 18+5 :) love it!

Åh så gøy<3 :) Det gleder jeg meg også til!:) *Misunnelig* Jeg har forliggende morkake, så er enda bittelitt usikker på om jeg kjenner spark. Kjenner en sjelden gang en slags innvendig "poke", men så er det over innen jeg helt rekker å skjønne hva som skjedde. Men dette må jo være spark?? Aldri kjent noe lignende ihvertfall.

Når kunne spark kjennes utenfra sist når du hadde forliggende morkake??:) Hvis du husker:)

Mannen kjente vel første gang for ca to uker siden, men igår kveld var lillegutt virkelig i hundre, og ga masse livstegn fra seg til pappaen sin <3

Ååååh så koselig <3

Sist kjente smao det første gang i ke 23, Kunne ha jent det forrige uke, men lille trille stoppa før han rakk bort :P

Så satse på at han kjenner det snart. Er jo så koselig å se utrykka på disse mannfolka når det skjer :D

Så koselig da,er noe magisk med den første hilsenen altså :) Jeg har morkaken på fremsiden denne gangen så kjenner minimalt selv :( og det er bare rart for de to andre var spinnville der inne bare jeg tok en slurk brus :)

Åh så gøy<3 :) Det gleder jeg meg også til!:) *Misunnelig* Jeg har forliggende morkake, så er enda bittelitt usikker på om jeg kjenner spark. Kjenner en sjelden gang en slags innvendig "poke", men så er det over innen jeg helt rekker å skjønne hva som skjedde. Men dette må jo være spark?? Aldri kjent noe lignende ihvertfall.

Når kunne spark kjennes utenfra sist når du hadde forliggende morkake??:) Hvis du husker:)

det er nok spark det vettu :) jeg har kjent spark i rett over ei ukes tid nå, og er i uke 19. Med begge de to andre har det vært rundt ultralyd tider, så er jo sånn som du er nå ca. ;) og det var kun meg.. Så kan man vel plusse på noen uker etter det igjen.. 23,24,25... Noen av de ukene der kanskje..

Her å kjente samboer lille i magen første gang når jeg var 18+4 :) Og dagen etter så vi hele magen røre på seg og det var spark og snudde seg konstant <3 Moro <3
Nå slår det nesten ikke feil at jeg kjenner spark tidlig hver morgen, akkuart som hun prøver å vekke meg <3

Såå koselig! :) Her kjente ikke pappaen spark før uke 20 tror jeg.

Husker ikke nøyaktig men mener det var i uke 24. Hun var ikke så samarbeidsvillig heller så når han hadde hånden på magen sluttet hun å sparke..hehe. De små pokene er nok spark fra den lille du kjenner:)

Husker ikke nøyaktig men mener det var i uke 24. Hun var ikke så samarbeidsvillig heller så når han hadde hånden på magen sluttet hun å sparke..hehe. De små pokene er nok spark fra den lille du kjenner:)

Virker ltt sånn her også, hver gang jeg prøver å legge hånden inntil når jeg kjenner det er endel rare ting som skjer, så plutselig blir det helt rolig:P Ramp der inne:P Men antagelig innen februar er over, så har muligens far hilst på sønn<3:) (blir 21 imorgen, så 24 uker i slutten av måneden:) Gleder meg!:) <3 <3

Back
Topp