Hei på dere...

Lucki83

Gammelt medlem
VIP
Nå "melder" jeg meg inn her og![;)]
Testa i dag,og den var grådig positiv...
Termin vil være omkring 16.Januar,så detta blir spennende![:D]
Ikke no veldig spesielle graviditets tegn...bare litt smått (må oftere tisse og er litt mer trøtt en vanlig). Hva med dere andre her?[8|]
 
Jeg er faktisk ikke helt sikker på når jeg har termin, for jeg har så uregelmessige sykluser. Terminkalkulatoren sier 6. januar, men jeg tror i realiteten det er litt senere. Uansett - jeg har ikke så veldig mange symptomer. Blir veldig trøtt innimellom, men kvikner raskt til igjen. Fryktelig ømme bryster!!! Og litt tregere i magen enn ellers :-) (kremt....) Ellers ingen klassiske symptomer som kvalme etc..

Skal til legen i dag og håper hun sier at jeg fortsatt er gravid... Blir jo helt nervøs når alle (inkl. Mette-Marit) er så fryktelig kvalme, mens jeg har det helt fint... kjæresten min sier jeg blir en hønemor - han har nok rett.... [:)]

Lykke til, Star83 - ser jo ut på bildet ditt som om det ikke er din første gang! Veldig blide barn, da! Koselig [:D]
 
Gratulerer!
Vi har termin nesten samtidig.
[;)]
 
Heisann...Har vært hos jordmor og fått konstantert detta!
Termin har blitt 15.Januar.
Så ble en dag tidligere enn jeg tenkte.
Når er din eksakte termin?
Fler barn fra tidligere?
 
Så flott ! Jeg har termin 8 jan. Jeg er trøtt og har hatt mye vondt i magen, mensmurringer som det kalles. Men har ikke vært kvalm.
 
Hei på dere!! Er også 6 uker og 1 dag på vei...Så det var en annen som også hadde beregnet 15 januar...Hyggelig
 
Gratulerer så mye!!![:D]
Blir jo koslig tid å få barn på da...
Bare håper at denna titter ut i januar mnd,ikke for det-den kommer jo den er klar!
De to første barna her,titta ut 2 og 3 uker før termin...
Men ønsker nå et januar barn,så vi får jo bare se hva som skjer.
Har du barn fra tidligere?Hvor i landet holder du til?
 
Heisann!

Jeg har også nettopp fått vite at jeg er gravid igjen! Utrolig spennende. Jeg var ikke syk i det heletatt i det forrige svangerskapet og har hatt de samme symptomene som deg nå så vi får bare håpe det fortsetter sånn!

Lykke til fremover, vi har en utolig gøy tid i vente!
 
Gratulerer så mye!!!Kjempe spennende...
Hvor gammel er førstemann da?Når er termin med nr 2?
Håper du får et like fint svangerskap denna gangen da...
Jeg hadde en del plager med nr 2,ikke ille,men hadde ikke plager i det hele tatt med nr 1.
 
Back
Topp