Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei. jeg fatter ikke hvorfor hører ikke jormor noen hjertelyd, jeg er jo begynt å¨den 13 uka??? hu hørte han sparke, men hu trodde den lå rett under min pulss, synes det er veldig kjedelig. Når kjenner jeg de første sparka?
jeg var hos jordmor og fikk høre hjertet i uke 16 jeg - jordmor ville ikke sette opp time før, fordi det kunne være vanskelig å høre noe særlig tidligere.
Når det gjelder spark så kan man begynne å kjenne dem fra uke 15 til 22... selv venter jeg mer og mer utålmodig på å kjenne noe... men jeg kan ikke skryte på meg noe særlig ennå. Er nok en blyg liten baby jeg har i magen... eller kanskje h*n bare er så snill at h*n ikke vil sparke mamma'n sin?[;)]
første gang legen prøvde å finne hjertet til barnet var i uke 8 men fikk ikke til å høre det før i uke 12. da hadde han leita i en liten stund. snålt. fikk høre det sist til jordmor i uke 14 tydelig[:D]
Det er forskjellig når man kan høre hjertelyden.. Jordmora mi prøvde i uke 14 og det hørtes med det samme[:)], men hun sa på forhånd at det var stor sansynlighet vi ikke vill høre noe, så ta det med ro det kommer snart skal du se... [:D]