Hei på dere!

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Endelig...!
Ett helt år med prøving på sistemann tok det. Er henvist til IVF .. men håper dette går hele veien.

0A772C6C-2978-4D27-8482-BECD322804A0.jpeg

Gleder meg til å bli kjent med dere :hello

Tusen takk..! For en fantastisk hemmelighet vi bærer på nå i jula da dere :love7

Så hærlig at den satt nå rett før jul da!:p Gratulerer og velkommen :Heartred

Gratulerer :Heartred vi er endelig gravid med IVF så kjenner på gleden du har nå :happy:
Må det bli 9 fantastisk måneder :angelic:

Tusen takk skjønne dere:Heartred

Gratulerer så mye, og velkommen i gjengen!

PS: Jeg blir så glad av å se at det er flere som har gode, gamle, tradisjonelle flagg på juletreet, haha!

Gratulerer så mye, og velkommen i gjengen!

PS: Jeg blir så glad av å se at det er flere som har gode, gamle, tradisjonelle flagg på juletreet, haha!

Godt observert :greet008
Jeg er nostalgiker tvers gjennom :hilarious: så i jula henger gardiner oppe fra 70 tallet, retro stjerne i vinduet, adventsstake etc etc.. det gir den rette stemninga:rolleyes:

Godt observert :greet008
Jeg er nostalgiker tvers gjennom :hilarious: så i jula henger gardiner oppe fra 70 tallet, retro stjerne i vinduet, adventsstake etc etc.. det gir den rette stemninga:rolleyes:
Å! Det høres helt nydelig ut! Jeg er også veldig nostalgisk, så her er det også veldig mye arvegods i jula, særlig på juletreet. Også har jeg fått god hjelp av eldstemann på snart 5 til å pynte, så da blir det helt perfekt. Jeg blir jo så emosjonell, haha!

Back
Topp