Hei på dere

smurfemamma91

Flørter med forumet
Melder meg inn i dette forumet, for i går testet jeg positivt!! :) da ingen mens kom i helga og ingen tegn til at den skulle komme begynte jeg å ane ugler i mosen. Kjente også igjen noen av symptomene som jeg hadde med mitt første barn, i tillegg til en følelse 'jeg er gravid'. Har ei datter fra før på snart 3, og har ca termin 28. September :)

Gratulerer og velkommen:)

Melder meg inn i dette forumet, for i går testet jeg positivt!! :) da ingen mens kom i helga og ingen tegn til at den skulle komme begynte jeg å ane ugler i mosen. Kjente også igjen noen av symptomene som jeg hadde med mitt første barn, i tillegg til en følelse 'jeg er gravid'. Har ei datter fra før på snart 3, og har ca termin 28. September :)

Gratulerer så mye. Håper det var en positiv overraskelse?

Velkommen inn til oss :Heartred

Det var veldig positivt og overraskende:) Skjedde veldig fort- slutta på pilla i nov/des, så har bare hatt en mens i mellom.. har tidligere blitt gravid så fort noen bare så på meg(!),men kroppen forandrer seg, så det kunne jo tatt lang tid.. så nå håper jeg bare spiren holder seg fast:D er fortsatt litt 'sjokka' :)

Gratulerer så mye! :)

Gratulerer og velkommen :)

Så kjekt! Gratulerer :) her er termin 23.september :)

Gratulerer og velkommen til oss! :)

Back
Topp