Hei på dere :)

Nilema

Forumet er livet
Julimammaer 2016
August 2018
Jeg stikker bare innom for å si hei :) var med dere i februargruppen frem til slutten av juli, da det ble oppdaget ma 9+3. Nå er jeg gravid igjen, 13 uker på fredag, å var i dag på ul å så en perfekt liten baby ❤ nå gleder vi oss til sommeren :)
Masse lykke til kjære februar mødre!:) ikke lenge igjen til dere får holde de små i armene!:) nyt siste tiden, (den som kan) ❤

Gratulerer så mye! ♡ Godt å høre at dere ikke mistet motet ♡ Lykke til mot sommeren! :-)

Gratulerer! :)
Så fint at det ordnet seg for dere. Blir det juli-baby, kanskje?
Lykke til videre! :)

Gratulerer :)

Tusen takk :) lykken er ekstremt stor nå når den værste frykten er borte :)

Åh, gratulerer så masse! Så koselig med julibaby ❤

Så uendelig koselig å høre at spiren satt på ny ❤️ Til lykke og lykke til videre med sommerbaby:-)

Åå, så fantastisk! Nå fikk jeg frysninger. Gratulerer med lille babisen. Utrolig glad på dine vegne. Lykke til videre :) Klem til deg.

Tusen takk :)

Åh, gratulerer så masse! Så koselig med julibaby ❤
tusen takk:) ❤ ja har en juli-baby fra før, som ikke er baby lengre :) gleder meg veldig :)

Så uendelig koselig å høre at spiren satt på ny ❤️ Til lykke og lykke til videre med sommerbaby:-)
tusen tusen takk :)

Åå, så fantastisk! Nå fikk jeg frysninger. Gratulerer med lille babisen. Utrolig glad på dine vegne. Lykke til videre :) Klem til deg.
takk :) er så glad å lykkelig ❤ masse lykke til videre til deg også :)

takk❤

Gratulerer! Så utrolig koselig! ♡
Helt fantastisk ❤ tusen takk :)

Gratulerer! Så koselig! Masse lykke til :)

Så fint å høre! gratulerer så mye:) ønsker dere all lykke:)

Back
Topp