Hei på dere!

Tananka

Glad i forumet
Da har jeg meldt meg inn i gruppa ;) var på tidlig ul nå på mandag og fikk vite at jeg er rundt 9 uker på vei, termin i slutten av des, 26 eller 27 :) svangerskapet har til nå gått fort da det bare er ei lita uke siden jeg satt med positiv test i handa :) veeeldig koselig! Trodde selv jeg hadde en sa for en mnd tid siden da jeg hadde blødninger og smerter. Men har tydeligvis ikke hatt det da det viste et sprell levende vesen på ul :) glad for å ha kommet "så langt" uten å vite det :p hehee

Jente 2010 og 2012

Takk for deeet

Jente 2010 og 2012

åååh så koselig :D Gratulerer og velkommen hit :D

Formen er bra håper jeg? :D

Så herlig da og "slippe" de laaaaange bekymringsfulle første ukene :)
Velkommen og gratulerer :)

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Gratulerer :)

Formen er veldig bra egentlig! :) litt sånn kvalm i kveldinga men tror det mest skylder at keg ikke spiser så mye da. Salt chips er den nye favoritten! :) spent på ukene fremover. Magen viser skremmende mye, er vel gjerne slik siden det er tredje graviditeten. Gleder meg til å få sagt det på jobb og familie. Sånn små nervøs for å si det på jobb. Jeg vet de blir glade på mine veine men jeg klarer ikke la være å legge bort den "dårlige samvittigheten" med å gå ut i permisjon.. Ja vet, skal ikke tenke sånn - men det er litt vanskelig å ikke gjøre det .. Er ikke så lenge siden jeg kom tilbake fra sist permisjon :p

Jente 2010 & 2012 <3

*klare ikke å legge bort

Jente 2010 & 2012 <3

Gratulerer og velkommen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

GRATULERER!!!! :cool05

Taaaaakk!!! :D

Jente 2010 & 2012 <3

Stemmer det bittekonvall :) veeeldig fornøyd med det :)

Jente 2010 & 2012 <3

For en solskinnshistorie da:) gratulerer og velkommen til oss :D

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Back
Topp