Hei på dere!

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Heia. Hvordan har dere det?? Er formen fin?

☆☆♡♡ sendt fra min elskede mobil ☆☆♡♡

Bortsett fra bekkenløsning/bekkenlåsning, så er formen kjempe fin her :D:D:D

Jeg er sååååå trøtt om dagene. :( og gruer meg til jobb i morgen, for får nedpress og kynnere hele dagen når jeg er der:( æsj.

Jeg har vært av og på kvalm siden i går kveld. Utrolig slitsomt når det følger etter tre dager med enorme mengder luft i magen. Bekkenet er for en gangs skyld litt samarbeidsvillig, men ville heller hatt vondt bekken enn denne kvalmen altså. Som under hele svangerskapet, så sitter kvalmen rett under halsgropa og nedover i brystkassa. Mens magen og halsen er helt fin. Akkurat spist fordi jeg var sulten liksom. Helt merkelig og veldig plagsomt når man har oppkastfobi.

Formen er super! :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

formen er ganske elendig enda.. har en eller annen virusinfeksjon i kroppen.. er helt slått ut med forkjølelse, hoste og slapp.. har hatt det sånn i 4 uker nå. Ofte kynnere og menssmerter og forstoppelse.. *syte syte syte* :P

kraftig bekkenløsning, ingen energi overhodet så nesten konstant sliten, mye kynnere som er veldig ubehagelige, kraftig magesmerter en gang i blant og en del kraftig hodepine...

ååå som jeg gleder meg til helga nå og sambo går ut i 3 uker ferie, har stengt bhg denne mnd så er nå mye alene med en meget aktiv 2,5 åring...

Formen er elendig!! Har vel hatt en Mnd hvor jeg ikke har vært kvalm og kastet opp. I går begynte det på igjen :/ Føler meg helt utmattet!! Svimmel som fy. Æsj blir lange 12 siste uker hvis formen skal være så dårlig helt frem til fødsel.

Formen er elendig!! Har vel hatt en Mnd hvor jeg ikke har vært kvalm og kastet opp. I går begynte det på igjen :/ Føler meg helt utmattet!! Svimmel som fy. Æsj blir lange 12 siste uker hvis formen skal være så dårlig helt frem til fødsel.
Æsj altså, jeg føler så med deg (og dere andre som sliter med det samme), husker jo godt hvor fælt det var da det sto på de første 16 ukene :/
Slet du med dette første sv.skap også?

Her er formen ganske så fin :)
Blir værre å sove natta gjennom for hver uke som går nå merker jeg,
våkner og må snu meg, og det begynner å bli litt av en "jobb" :P
Ellers kjenner jeg meg stadig mer "stappa", hele magen er full av baby nå kjenner jeg, om hun vil kan hun trampe på blæra og tafser oppi ribbeina samtidig. :P
Får oftere kynnere, og det er ikke alltid like behagelig dette sv.skapet.
Men alt dette er småplukk da :) Det er fortsatt deilig med liv og spark. Kjenner og på at vi nærmer oss slutten, det blir spennende framover nå :)

Æsj altså, jeg føler så med deg (og dere andre som sliter med det samme), husker jo godt hvor fælt det var da det sto på de første 16 ukene :/
Slet du med dette første sv.skap også?

Sist var jeg grusomt kvalm å elendig fra uke 6-12. Så ble jeg plaget med bekkenet. Men hadde det egentlig veldig greit alt i alt i 2 og 3 trimester. Denne gangen har det vært ett rent helvette fra start til nå :p Så er ei lita tullehøne som er inne i magen :p

Sist var jeg grusomt kvalm å elendig fra uke 6-12. Så ble jeg plaget med bekkenet. Men hadde det egentlig veldig greit alt i alt i 2 og 3 trimester. Denne gangen har det vært ett rent helvette fra start til nå :p Så er ei lita tullehøne som er inne i magen :p
Husker jeg tenkte etter å ha ligget på sykehuset denne gangen at "h*n har nok ikke lyst på flere søsken nei" :P
Men her gikk det jo over :P
Men du føler vel ikke for å gjøre dette flere ganger nå? :P

Husker jeg tenkte etter å ha ligget på sykehuset denne gangen at "h*n har nok ikke lyst på flere søsken nei" :P
Men her gikk det jo over :P
Men du føler vel ikke for å gjøre dette flere ganger nå? :P

Det blir ikke flere etter lillejenta kommer nei :p Vi har i utgangspunktet alltid sagt at vi bare skal ha to. Å nå går vi jo en av hver så da er det lettere å si seg ferdig :p Men hadde nok uansett ikke kommet til å gjøre dette flere ganger uansett kjønn... Vet det er verdt det, men akkurat nå er det fryktelig tungt!! Kjenner det tar på psyken. Jeg vil ha meg selv tilbake, og har igjen lyst å kunne være en mamma og samboer som er til stedet og som ikke bare ligger i senga 90 % av tia. Usj, ble visst litt syt dette her :p Jeg liker rett og slett ikke å gå gravid... Men liker premien veldig godt da <3

Back
Topp