D
Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
Guest
Heia. Hvordan har dere det?? Er formen fin?
☆☆♡♡ sendt fra min elskede mobil ☆☆♡♡
☆☆♡♡ sendt fra min elskede mobil ☆☆♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj altså, jeg føler så med deg (og dere andre som sliter med det samme), husker jo godt hvor fælt det var da det sto på de første 16 ukene :/Formen er elendig!! Har vel hatt en Mnd hvor jeg ikke har vært kvalm og kastet opp. I går begynte det på igjen :/ Føler meg helt utmattet!! Svimmel som fy. Æsj blir lange 12 siste uker hvis formen skal være så dårlig helt frem til fødsel.
Æsj altså, jeg føler så med deg (og dere andre som sliter med det samme), husker jo godt hvor fælt det var da det sto på de første 16 ukene :/
Slet du med dette første sv.skap også?
Husker jeg tenkte etter å ha ligget på sykehuset denne gangen at "h*n har nok ikke lyst på flere søsken nei"Sist var jeg grusomt kvalm å elendig fra uke 6-12. Så ble jeg plaget med bekkenet. Men hadde det egentlig veldig greit alt i alt i 2 og 3 trimester. Denne gangen har det vært ett rent helvette fra start til nå Så er ei lita tullehøne som er inne i magen
Husker jeg tenkte etter å ha ligget på sykehuset denne gangen at "h*n har nok ikke lyst på flere søsken nei"
Men her gikk det jo over
Men du føler vel ikke for å gjøre dette flere ganger nå?