Hei på dere!

09_2012 <3

Blir kjent med forumet
Nå er det VELDIG lenge siden jeg har vært her. Travle tider med to små :) Jeg går hjemme med eldstemann (19 mnd) og selvfølgelig veslejenta som nå har blitt litt over 4 mnd. De første 3,5 mnd var kjempeharde. Lille slet med låsninger i nakke og hofter, så hun har skreket mye. Uvant, siden storebror ikke ga fra seg en lyd de første mnd. Men nå har hun det bedre, og vi bruker ikke lenger to timer på å legge henne. Deilig å få litt overskudd igjen. Tenkte jeg skulle begynne å bli litt mer aktiv her, men vi får se hva jeg klarer ;) Har vært innom og titta litt av og til på Ipaden, men orker aldri å skrive fra den, det går SÅ sakte. Men i forrige uke mista jeg Ipaden i badekaret!!! så da har jeg kommet meg inn på data ;)

Nå sitter jeg og koser meg med den nye sesongen av "the Bachelor" mens barn og mann er i seng :-)

Håper alt står bra til med dere! :)

Hei på deg og velkommen tilbake! :)
Tror det er travelt for noen og enhver, for folk ramler ut og inn her hele tiden :p Bare en hard, liten kjerne som er noenlunde stabile ;):P
Fikk en hard start på livet den lille jenta di da, stakkars lita! :( Ikke bra! Godt å høre at det går bedre! :) Skjønner godt at du har det travelt som har to små så tett oppå hverandre. Syns det er plenty nok med èn ;) og da har jeg en liten solstråle som er blid og glad fra morgen til kveld :D Meeeen det er på høy tid å tusle i seng. Det er ikke som om vi får sovet noe om dagen om natten går litt skeis ;):p:eek: Ha ei riktig god natt!

Ipad og badekar.. hehe, ikke en god mix :P Kjekt å høre fra deg :) Håper du vil titte innom litt oftere :)

Hei, så fint du titter innom igjen:-) Godt å høre at det går bedre med den lille, ikke kjekt å ha det vondt stakkar :(
Så dumt at du mistet ipaden i badekaret, bra du ikke fikk noe strøm i deg huff :eek:
Skjønner du har det travelt ja, som Volven sier det er travelt nok med en hehe :rolleyes:

Hei :-) så slitsomt for jenta di med låsninger da, men bra hun er bedre nå! :-) jeg har mer enn nok med en baby så skjønner godt at du er opptatt :-) Skikkelig kjedelig å miste ipaden i badekaret da! Regner med den døde? Mista iphonen i et glass vann en gang, og den la jeg i en pose ris i et par dager for risen trekker ut fuktighet. Den virker fortsatt et halvt år etter :-)

Stakkars lille jenta di:( Godt hu er blitt bedre nå. Ikke noe kjekt med låsninger og kolikk. Emmeth sleit med det samme til han var 3 mnder! Koselig og se deg innpå her igjen:) Skjønner godt det er hektisk med flere små, har selv 3 av de:D Haha:p Neeiii, så utrolig leit du mista ipad`n i badekaret:( Skikkelig bummer, det! Fikk du redda den?

Takk for svar alle sammen :-) jeg hadde HELDIGVIS forsikring på Ipaden. For den døde ca 1 dag etterpå. Fikk den av mannen til jul uten forsikring, men vi ble enige om å levere den inn igjen og kjøpe med forsikring. Takk og pris :-) Så nå koster det egenandel på 190 kr bare.

Takk for svar alle sammen :) jeg hadde HELDIGVIS forsikring på Ipaden. For den døde ca 1 dag etterpå. Fikk den av mannen til jul uten forsikring, men vi ble enige om å levere den inn igjen og kjøpe med forsikring. Takk og pris :) Så nå koster det egenandel på 190 kr bare.
Flaks!

Det var flaks ja:-)

Hei :) så slitsomt for jenta di med låsninger da, men bra hun er bedre nå! :) jeg har mer enn nok med en baby så skjønner godt at du er opptatt :) Skikkelig kjedelig å miste ipaden i badekaret da! Regner med den døde? Mista iphonen i et glass vann en gang, og den la jeg i en pose ris i et par dager for risen trekker ut fuktighet. Den virker fortsatt et halvt år etter :)
ahahaha, jeg skjønner på ett vis at man klarer å miste en Ipad i badekaret for det er så stort men Iphone i et glass med VANN??? :p hahhaha, sorry men jeg :laughing025

Nå er det VELDIG lenge siden jeg har vært her. Travle tider med to små :) Jeg går hjemme med eldstemann (19 mnd) og selvfølgelig veslejenta som nå har blitt litt over 4 mnd. De første 3,5 mnd var kjempeharde. Lille slet med låsninger i nakke og hofter, så hun har skreket mye. Uvant, siden storebror ikke ga fra seg en lyd de første mnd. Men nå har hun det bedre, og vi bruker ikke lenger to timer på å legge henne. Deilig å få litt overskudd igjen. Tenkte jeg skulle begynne å bli litt mer aktiv her, men vi får se hva jeg klarer ;) Har vært innom og titta litt av og til på Ipaden, men orker aldri å skrive fra den, det går SÅ sakte. Men i forrige uke mista jeg Ipaden i badekaret!!! så da har jeg kommet meg inn på data ;)

Nå sitter jeg og koser meg med den nye sesongen av "the Bachelor" mens barn og mann er i seng :)

Håper alt står bra til med dere! :)
Velkommen tilbake :)
Bra det går bedre med veslejenta di da! Vi har også hatt vår andel med skriking, er så herlig at hun er blitt litt eldre og ikke skriker i timesvis om dagen lengre :)
...hvordan i alle dager klarte du å miste Ipaden i badekaret??? :p

ahahaha, jeg skjønner på ett vis at man klarer å miste en Ipad i badekaret for det er så stort men Iphone i et glass med VANN??? :p hahhaha, sorry men jeg :laughing025

Hehe! ;-p jeg bærte iphonen og glasset i samme hånd - ipjonen lå på tvers over glasset..ikke mitt smarteste trekk ;-)

Hehe! ;-p jeg bærte iphonen og glasset i samme hånd - ipjonen lå på tvers over glasset..ikke mitt smarteste trekk ;-)
hehehe, ja da ser jeg at det lett kan bli litt fuktskader :p

Velkommen tilbake :)
Bra det går bedre med veslejenta di da! Vi har også hatt vår andel med skriking, er så herlig at hun er blitt litt eldre og ikke skriker i timesvis om dagen lengre :)
...hvordan i alle dager klarte du å miste Ipaden i badekaret??? :p

La fra meg Ipaden oppå klærne på skittentøyskurven som står rett ved siden badekaret. Så kom jeg borti skittentøyskurven og jeg så Ipaden skli elegant oppi det halvfulle badekaret... huff!

Back
Topp