Hei på dere:-)

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Da kan jeg henge meg med dere her inne,selv om jeg egentlig ikke skulle ha fler barn,så kommer nok barn nr 5 til neste år..... Er med litt blanda følelser dette,er laget på mini pillen i påvente på å få inn hormonspiral... Klarte ikke å ta abort,før føler ikke det er mitt valg,jeg har gjort mitt,men det er nok mening det skulle komme en til. Pappaen er kjempe glad og prøver å beroligge meg og.... gleden kommer nok etter hvert:-)

Skjønner at det kan bli litt blandede følelser med en uplanlagt nr 5. Men gratulerer så mye med spiren og velkommen hit! Håper og tror du finner gleden snart :)

Gratulerer så mye med den uventa spiren :)

Hei besnik! Velkommen! Husker deg fra august 2010? :) Artig med kjente signaturer ;)

memape skrev:
Hei besnik! Velkommen! Husker deg fra august 2010? :) Artig med kjente signaturer ;)

Ja husker deg fra august 2010, ser det er flere av oss her inne:-)

Takk dere,ja jeg tror og håper gleden kommer snart,når det verste sjokket har lagt seg.....

Gratulere så mykje med nr 5 på veg :-D

Beeeesnik!!! Nå ble jeg glad ;) Må si jeg håpet at du skulle komme! skal bli så gøy å være gravid sammen igjen! Når deler du det med hemmelig? Tror noen har mistanke til deg etter pilletråden din der ;)

Dette er jo nesten morsomt :-p Er fra august 2010 jeg å! (hang på september i tillegg) Hehe..
Besnik, du har vært riktig så produktiv siden 2010, vanskelig å ta deg igjen.
Alle gode ting er 5!

(jeg er under anna navn jeg da, litt hemmelighetsfull)

Gratulerer:) gleden kommer nok raskt:)

Tante Catti skrev:
Beeeesnik!!! Nå ble jeg glad ;) Må si jeg håpet at du skulle komme! skal bli så gøy å være gravid sammen igjen! Når deler du det med hemmelig? Tror noen har mistanke til deg etter pilletråden din der ;)

Tenkte å komme ut av skapet idag:-) ja er nok noen som aner at ting er på gang,så måvel oppdatere de:-) Og kjempe kos og skal følge deg og snuppa:-)

Budeiamedspire skrev:
Dette er jo nesten morsomt :-p Er fra august 2010 jeg å! (hang på september i tillegg) Hehe..
Alle gode ting er 5!

Hmm no ble jeg nyskjerrig,hvem er du?

Budeiamedspire skrev:
Alle gode ting er 5!

Nå ble jeg også nysgjerrig ;) Har ikke jeg møtt deg da? Har møtt ei budeie fra august2010 iallefall ;)

Så kjekt at det er noen andre som også skal ha nr 5 :)

Gratulerer, dette klarer du, men kan godt skjønne det er skrekkblandet fryd, det er det her også..! 

Er en mening med det meste tenker jeg 

Gratulerer så mye:-):-):-)

Gratulerer så mye! Tar vel litt tid å venne seg til tanken ja;)

Tante Catti skrev:

Budeiamedspire skrev:
Alle gode ting er 5!

Nå ble jeg også nysgjerrig ;) Har ikke jeg møtt deg da? Har møtt ei budeie fra august2010 iallefall ;)

Hehe, om fire uker så er jeg mitt-sanne-jeg igjen :-p Heter selvfølgelig egentlig noe annet på babyverden. Henger ikke på 'hemmelig' lenger da, måtte ha pusterom, synes det ble litt mye krangling en periode. Vi har møttes da, jeg vet hvem du er :)

Back
Topp