Hei på dere!

Princess88

Glad i forumet
Kommer hit fra desember forumet! Hadde termin 24 desember, men var på UL igår og fikk ny termin 12 januar! :)
Har ei lita tulle på snart 2 år fra før av og venter en gutt denne gangen :) <3

Oi, det var litt av et hopp! Velkommen hit :)

Ja , det var jo litt av ett hopp , men velkommen hit skal du nå være :D

Gratulerer med baby i magen å velkommen inn hit

så koselig! velkommen til oss!:)

dumidalia skrev:
Oi, det var litt av et hopp! Velkommen hit :)

Gratulerer med en guttebass :)) Da har du fått termin samme dag som meg, jeg er 18+1 i dag, så det var koselig å få enda ei "terminsøster" her inne, hihi ;)
Men jeg vet ikke om du er skuffet eller glad for å bli flyttet såpass tilbake...?

Nå har jo ikke jeg vært på ordinær UL enda, skal neste torsdag, så kanskje jeg blir flyttet litt jeg også da :)

Så koselig da :) Er ikke så aktiv her men prøver å følge litt med på alle :D

Velkommen til gjengen vår! 

Velkommen =)

Neta88 skrev:
Gratulerer med en guttebass :)) Da har du fått termin samme dag som meg, jeg er 18+1 i dag, så det var koselig å få enda ei "terminsøster" her inne, hihi ;)
Men jeg vet ikke om du er skuffet eller glad for å bli flyttet såpass tilbake...?

Nå har jo ikke jeg vært på ordinær UL enda, skal neste torsdag, så kanskje jeg blir flyttet litt jeg også da :)

Takk! Så gøy at vi har på samme dag! :)
Hadde et lite håp på desember,  ville helst ha 2 år mellom barna, men ble ikke skuffet fordi jeg ble flyttet til januar :) Blir jo koselig uansett når han kommer :) Lykke til på UL neste torsdag :) Har du noen barn fra før?

Tusen takk :)

Nei, dette er vårt første barn, så vi er såå spente. <3 hehe. :D

Grattis, og velkommen :))

Back
Topp