:)Hei på dere!!!!

Desiree88

Andre møte med forumet
hei alle sammen. 

jeg har fått svak test i 2 dager nå, så er ikke sikkert det er noe altså. men tror det. har gått litt av og på med p-plaster så trodde ikke at det engang var mulig. men ser jo sånn ut. skal ta en test til om noen dager :)
var ikke helt planlagt, da vi har en liten jente født i juni 11 

har termin 21.3 i såfall og er 3+5 i dag. 

har noe symptomer som gjorde at jeg ville teste meg.. blir spennende :D:D 

Tusen takk :) blir jo sprø av at jeg ikke har noen tester og at det ikke er å oppdrive på en søndag;)

Velkommen så mye hit :) 

Gratulerer så mye med en uventa spire, men vel så velkommen!! ;)

Gratulerer med den lille i magen :) og velkommen hit

Tok en test på morgen urin i dag og den er negativ. Så kanskje jeg ikke er gravid allikevel:( jeg som var helt innstilt på det, og bare følte det på meg! Men men..

Hmm, rare greier....  prøve en ny igjen imorgen da kanskje?   spørs om du kanskje hadde ett befruktet egg som ikke festet seg da, eller noe sånt? burde vel kanskje fått mensen da?  nei jeg vet ikke...

Ja syntes det er så rart. For jeg har liksom Følt meg veldig gravid på en måte. Hatt en sånn om følelse nedentil og ofte når eg satt meg ned. Det husker jeg fra sist. De siste dagene har jeg vært et hormontroll også. Eg skal vente et par dager og se om jeg får mensen, og hvis eg ikke får det så tar jeg en til.

tusen takk :) tenkte å prøve å vente en ukes tid kanskje med å teste (hvis jeg klarer). en jeg kjenner skulle sende meg noen billig tester, men hun kommer ikke hjem fra hytta før på onsdag så da sender hun den jo ikke før det…

har ikke testet på nytt enda, så er bare her og sniker til jeg får mitt endelige svar. er 15-16 dager siden  antatt el og ingen mens enda. venter på tester i posten, håper og tror de kommer i morgen. 

Så jeg venter med å melde meg ut til etter det og sniker litt så jeg blir litt kjent tilfelle jeg kan fortsette og være her

hei på du!!!! vælkømmin te øss

Back
Topp