Hei på dere

ajasto

Forelsket i forumet
Heisann
Jammen lenge siden jeg har vært her inne.- Er sjelden innom og leser også. Det har vært så sykt mye annet  i det siste.
Jeg vet at hun som jeg nevnte sist gang som leser det jeg skriver hun har klekket egget sitt så jeg regner med at hun har nok med sitt. Har fått høre av folk som kjenner vesenet at hun er ikke helt stabil og sliter veldig med angst og depresjon. Stakkars mann og barn....
Men nok om det. Her går livet sin gang. Har det helt super fint. Malin fyller året denne måneden og det skal bli kjempemoro å feire ett års dag igjen. Regner med at dere ser nok bilde av henne på facebook hehe. Julen har vi ikke merket for det var så mange ting som skjedde, så jeg skulle nesten ønske vi kunne ta den opp igjen. Men får nok vente et år på neste. Nå er jeg i jobb igjen og Malin skal ikke begynne i barnehagen før neste sommer tenkte jeg. Syns det er en fin alder å starte, 2,5 år.
Hadde ikke trengt å starte jobb nå for økonomisk så er det ingen problem men kjekt å komme i gang igjen syns jeg. Det kan jo bli litt vell mye hjemmegåing

Hvordan er det her inne da? Er alle sammen fortsatt her eller har mange ramlet vekk? Jeg for min del savner å være her, så jeg har veldig lyst til å forsøke å titte innom litt oftere....
 
hei :;)

så koselig at du laget en egen tråd :) det trengs her inne... meget lite liv :) men det er noen få som prøver iherdig.. men tror det er godt vi har denne facebookgruppa også,. for der virker det som at foilk er.. jeg syns bare det er så koselig å prøve å holde liv i forumet :)

kan skjønne det er deilig å komme tilbake litt i jobb igjen... :) man trenger litt voksenkontakt i grunn... :) jeg håper jeg kab jobbe redusert en stund.. slik at jeg kan være litt hjemme og litt i jobb.. :)

oj.. tenk... ett år allerede ja... det er jo helt sykt... men det blir nok koselig med feiring... stas å se bilder av snuppa deres... alltidd like koselig :)
 
Tusen takk trillemor. Ja jeg syns det er godt å komme i gang igjen. Jeg føler på en måte at når man får barn så går man liksom litt i dvale. Har ikke følt det så veldig med Malin da men har på en måte hatt et snev av dvale og nå er hverdagen som før igjen. Kjempe deilig syns jeg. Det er så fantastisk med fire barn og vite at nå er jeg ferdig. Hehe. Prater sikkert mye tull nå men ja.... Livet er herlig. Hverdagen er full av utfordringer men kjekt likevel.
 
fire barn ja.. det står respekt av det :)

jeg har bestilt sterilisering nå etter tredje mann jeg da.. :) orker ikke gå gravid noe mer.. og tviler på at jeg kommer meg gjennom nok et ks.. har hatt to ks.. og må gjennom et tredje.. :s såååå her blir det sterilisering.. men jeg har aldri villet ha barn.. så jeg er jo tre i overskudd.. :P så føler meg fornøyd.. og jeg angrer ikke på at jeg fikk de to iallfall.. og tviler på at jeg kommer t il å angre på den tredje.. :P

og ja.. man går defintivt i dvale når man får barn.. :P kjener til den der.. med første var jeg verst da.. :P

nei.. nå får jeg komme meg opp av stolen og få gjort litt her.. skulle egentlig ha vaskedag i går.. men da var jeg på ahus.. så får ta det i dag i stedet :)
 
Back
Topp