Hei på dere.

SuperPoPs

Glad i forumet
Jeg kommer inn her jeg med en termin 9 september ;-) (etter kalkulator når den ble unfanget) Jeg har noen spørsmål jeg, denne graviditeten var ikke planlagt.. Gått på p-piller siden jeg sluttet å amme minste jenta , men har hatt Omgangsyken to ganger på tre uker (forgje mnd) så da greide denne lille spiren og utnytte seg av det. Kjenner kroppen min og meg får litt panikk av dette her , har to jenter fra før.. Ei på 3 og ei på 1.. Så dette blir jo 3 tette barn.... Noen med erfaring ??
 
Blir 3 tette her og, har to fra før av på 2 og 3 år.
Gratulerer med baby i magen!! :)
 
Gratulerer så mye med spirenemoticon Og har ikke noen erfaring med så tette, men går nok veldig fintHar selv 2 jenter på 4.5 og litt over 2 år
 


linusisvingen skrev:
Har ikke erfaring dessverre, men ville bare si gratulerer!=)


 
Trur ikkje du er alene om å vere litt nervøs.
Eg har ikkje tørt å teste enda eingang, å eg har bare 1 fra før. ( ein meget aktiv krabat)
 
Ingen erfaring her heller, da det er min første, men jeg ville også bare gratulere!
 
Gratulerer så mye!  Har heller ingen erfaring enda, venter nr 2 nå, han rekker ikke bli 2 år før ny baby kommer. Blir en travel tid som alle forteller meg, men det tar jeg når den tid kommer, kankje han vil hjelpe litt når babyen kommer???


 
Back
Topp