hei på dere!

jas

Forumet er livet
Dessverre strekker ikke tiden alltid til, og babyverden blir bortprioritert...

Ville bare innom og hilse på dere alle sammen!
Tenker på dere rett som det er(prøver å sjekke her om det skjer noe spennende da selv jeg sjelden svarer...)

Her i heimen går det bra [:)]
Guttene vokser, og det er godt [:)] Selv om de krangler endel er de blitt gode lekekompiser!
Nattesøvnen er veldig opp og ned, men blitt betraktelig bedre siden mandeloperasjon på minsten.
Det meste har egentlig gått bedre siden da, og det er deilig!!

Håper dere alle har hatt en fin julefeiring, og jeg ønsker dere alle et godt nyttår om jeg ikke er innom før den tid!

Kjenner meg godt igjen i det du sier. Det er så mye som stjeler min tid, så jeg klarer ikke være her så ofte som jeg skulle/ ønsker.

Det er godt å høre at alt er blitt bedre etter operasjonen Jas [:)] Nattesøvn er utrolig viktig, det merker enn jo når det blir for lite av det [8D][;)][:D]

Her går også alt bra. Barna vokser seg store her også. Tiden flyr så alt for fort av sted så jeg prøver å gripe dagen og nyte stunden. Jeg begynte i ny jobb nå i høst og bruker opp masse energi der, en jobb jeg til og med ikke trives i. Det sosiale er virkelig ikke etter min smak, jeg er lei av slike episoder der jeg står på jobb og gråter. Så jeg får igjen bruke energien på å finne meg en ny jobb. Ønsker meg en jobb jeg vil trives i, det er mitt nyttårs ønske [:)]

Nå må jeg sove, for i morgen er det nok en dag på jobb... [X(]

Kan skrive under på alt det dere sier.
Godt at det er mindre sykdom i heimen.. kan ikke si det samme her.
Ungene går i en barnehage hvor foreldre sender ungene i barnehagen rett etter omgangssykenatt. Så her har de blitt smittet 3 ganger rett etter hverandre, herpesvirus på sitt værste, div virus og fren som har falt ut. Jepp, her går det i runde på runde.

Har holdt ungene borte fra barnehagen i to uker nå, i håp om at imunforsvaret skal bygge seg opp litt, men regner vel med at de får noe nytt så fort de kommer inn.. pokker altså..

Jobber alt for hardt om dagen, er alene i et helt tannlegehus, så jeg håper vi snart får en assistent/sekretær til.
Vurderer å trappe ned jobbingen litt etterhvert. Vil ha mer kvalitetstid med barna altså og gjerne forsøke å ta vare på hjemmet sitt også.

Ellers er guttene livlige og leker/krangler masse, ganske morsomt å se. Herman liker kun leker fra 4 år og oppover, så det går i full fart her. Hyl, skrik og mye latter[:D] Jeg er sååå takknemlig fo de to jeg har og føler at det holder gitt.

Kunne tenkt meg en bryllupsreise til

her går det bra..full fart..unntatt denne jula[&o]...her ligg begge to rett ut med sydom....eldste fikk feber 1 juledag, så kom oppkasten, og influensaen på samme tid.....pr dager senere fikk minstejenta falsk krupp for ørtende gangen denne høsten/vinteren...mn ble lagt inn på sykehus med feberkramper for andre gang..bare kollapset i armene mine....så vi tilbragte enn natt på sykehus...og etter nyttår skal hun til EEG for å sjekke om hun kan ha epilepsi sia at hu har hatt feberkramper to ganger og dt er epilepsi på begge sider av familien....så vi går og håper at hun ik har det......

Ellers når de er friske og raske, så merker jeg søskenkjærligheten for fullt....[:)]....misnte elsker og leke med de lekene som er beregnet på storesøster, mn storesøster vil jo ha dt for seg selv....[:)]...eldste går i bhg og stortrives..og jeg er hjemmeværende husmor med minsta...trivces med det...

Ønsker dere en riktig GODT NYTTÅR!!!

Back
Topp