Hei på dere!

Cathygirl

Forumet er livet
E ikke her så mye for tiden desverre, men ser d e veldig stille her så e nok ikke den eneste...[&:]

Jeg e nå HØYGRAVID!!![:D] tiden har gått skrekkelig fort synes jeg, men nå e jeg i grunn veldig lei pga plager med bekkenet så nå vil jeg at tiden ska gå FORT!!! Men den siste tiden vil nok snegle seg avgårde tenker eg! Når julen kommer så e vi liksom ferdig med alt stresset og har ikke noe å fordrive tiden med... hehe... men men... Plutselig kommer han likevel[;)][:D] Gleder meg sååå masse til å få hilse på lille knerten som romsterer inni magehuset mitt[:D] Ann Helén gleder seg også masse. Snakker om babyen hver dag og vil kose og susse på magen[;)] <3 Skjønne jenta mi[:D]
Hun har blitt så stor nå synes jeg! Og større blir hun vel når lillebror kommer![&:]

Ellers går d bra med oss! Vi stortrives i nytt hus selv om vi enda ikke e helt på plass. Holder på å pusse opp rommet til snuppa så hun sover på lillebror sitt fremtidige rom nå. E listene som gjenstår nå så kan hun flytte inn, men ting går treigt siden jeg ikke har lov til å male noe og min mann jobber! Men men... Ferdig blir d nå uansett og da ska d bli godt å få henne inn på rommet SITT og vi kan få orden nede i gangen hvor alle møbler står nå! hjelper på at vi går inn oppe hvor stue og kjøkken e så slipper vi å vise frem rotet til alle[;)] hehe..

Nå skal d bli godt med jul hvor vi alle kan kose oss hjemme og ta livet med ro[:)] Kjenner vi trenger noen dager med ro nå før januar kommer og knerten finner ut han vil komme!

Håper alle har d bra og at dere får en deilig og fredelig jul!

Masse juleklemmer fra oss[:D]

GOOOD JUUUL!!![:D]

God jul[:)]

Hei tilbake
Så flott at storesøster gleder seg[:)] De er så søte når de begynner å skjønne at det er en baby inni magen.

Du vil ikke tro hvor store de blir etter at den lille er kommet. Jeg må ærlig innrømme at det tok litt tid før jeg "kjente igjen" vesla etter en uke på barsel/intensiven med mini. Hun så ikke ut slik bildet jeg hadde i hodet var og så var jo mini så lita og vesla så stor! [:D] Men, et par dager hjemme og så stemte alt igjen.

nå venter jeg i spenning[:D]

god jul til dere også[:)]

Back
Topp