Hei på dere!

Cathygirl

Forumet er livet
Har ikke skrevet så mye her i d siste så tenkte å oppdatere litt[:)]

Jeg er jo som sikkert alle vet gravid!![:D]
Venter en liten gutt og vi gleder oss STORT!! E over halvveis nå så tiden går rasende fort her syntes eg![:)]
Første delen av sv.skapet var eg myyye kvalm og ble 100%sykemeldt. Så var d tilbake på jobb 100% 1 uke før eg måtte gå ned til 50% pga vond rygg og halebein. E på min andre uke med 50% nå, men ser ut til at eg må bli helt eller nesten helt sykemeldt. E tydelige tegn på at eg har bekkenløsning[:(] De siste dagene har eg hatt så sinnsykt vondt i understellet. Hadde ikke bekkenløsning sist, men sånn som andre forteller hvordan d e så kan d ikke være så mye annet. Ska til legen på fredag og ska be om henvisning til fysio da og håpe på å få en 100% sykemelding ihvertfall en liten stund så eg kanskje kan bli littegranne bedre. Får ta d som d kommer. Men ellers koser eg meg! Deilig å være gravid igjen[:D] Lille knerten styrer på inni magen. Ikke så aktiv som søsteren var, men han har begynt å sparke meg i blæren og d e jo deeeeilig![8D]

AH stortrives i bhg og på stor avd. Har aldri tid til å være med hjem når vi henter henne[:D] Turn har hun begynt på igjen også. Gikk andre gangen i dag og synes d e kjempe kjekt. Har ikke den beste konsentrasjonen, men hun får løpt fra seg ihvertfall[8D]
Hun har vært en del forkjølet etter hun begynte i bhg igjen etter sommeren. E på sin andre antibiotika kur nå på kort tid, men ALLE e jo forkjølet om dagene så kan liksom ikke unngå d!
Har vært snakk om at hun ska få PEG knapp på magen (sonde for ekstra næring), men fordi hun e forkjølet så e d utsatt siden hun må i narkose. Eg e bare glad d e blitt utsatt for eg heller mer og mer mot å vente med knappen. Vil heller prøve å få til å gå i henne nok næring uten denne dumme sonden! den e utsatt for nå ihvertfall[:)]

Vi e på full boligjakt nå[:D] Men e litt treig med leiligheten vår[8D] Har ikke satt noen megler på salgssaken enda og har en heeeeel del å rydde opp i før vi kan legge den ut for salg. Men en mann som jobber fult og ei gravid kjerring som har vondt så e d ikke lett å få ting gjort på 123! Får en til å bygge terasseveggen utenfor nå da så ihvertfall d blir gjort, men innvendig må vi rydde MASSE!! Ønsker å pakke ned en god del før vi ska ha noe visning her. E overfult her nå så kan bli sprø av mindre!! Men men.. vi klarer d nok på et vis! Eg har hentet noen esker nå så eg ska begynne å pakke ut av reolen vi har i stuen. Den ska eg ha vekk så like greit å bare ta d med en gang. E ikke ting eg bruker så ofte inni der likevel.
Vi har sett et hus vi e litt interessert i da! E visning på mandag sååå...... drømme drømme![;)]

Ja... hva mer...

Jo eg strikker[:D] Strikker hentesett til knerten! E overraskende enkelt, men nå strikker eg bare frem og tilbake uten noe mønster så e ikke noe hokkuspokkus! Men blir kjempe søtt[;)] Ska ta bilde av d når eg e ferdig[;)] Mulig d blir noe mer strikking på meg når d e ferdig! Har litt planer i hodet så vi får se[:)]

Ja, d var nå litt om ka som skjer her hos oss om dagene[:)]

Jøye meg, ja det var ikke lite. Håper du blir bedre i bekkenet og ikke værre. Ikke noe kjekt det der.
Lykke til med husjakt, du får slenge ut link til finn hvis det er noe ekstra interessant [8D]

Godt vesla trives på stor avdeling, tenk siste stasjon før skolen. Utrolig! [:)]
Har dere tenkt på navn til guttebassen?

Hei hei

Bekkenløsning er noe dritt[:'(]Visst du får henvisning så må du gå opp på Tonus på Midtun der er de fantastiske[:D]Enten til Nina eller Katrin[:)]
Spennende med husjakt da,har du link til huset?[8D][8D][8D]
Godt å høre at AH trives på stor avd.

Kjekt å høre fra deg. Håper AH blir kvitt den forkjølelsen snart. Her har Leah også blitt forkjølt. Er vel sånn det er på denne tida av året.

Her e huset eg sikler litt etter[8D]
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=24179174&sid=xz0051283928380619y

Min mann kjørte nettopp forbi for å sniktitte litt og hagen e ikke så stor som den virker på bildene, men den e så velholdt som bildene tilsier. hehe...

Ja, håper bekkenet ikke blir værre[:o] Absolutt ikke noe kjekt å ha vondt Tør jo ikke gjøre noe om dagene da eg har hørt at man ikke ska gjøre ditt og datt når man har bekkenløsning[:o] Sofaen begynner å bli tung å komme seg opp av også[&:] jaja... man må lide for vidunderet[8D]

hehe..e flere som har tipset meg om fysioen på midttun så blir nok til at eg går der ja unemoren[;)][8D][:D] Føler eg ikke har så mye valg når alle sier eg må gå der[8D] hehe... men e jo rett borti streeten for meg så e jo helt ypperlig også[:D]

Ja, vi tenker jo så klart på navn da... men e ikke helt sikker enda! hehe.. Vi hadde ett navn, men så oppdaget vi at d ble for likt svigermor sitt navn[8D] Tenkte liksom på oppkalling, men d ble for oppkalt[8D] det var Johannes vi tenkte på, men svigermor heter Johanne og når vi tok med etternavnet vårt så ble d bare heeeelt feil[8D]
Så.... Synes Sebastian e veldig fint og da og Jonas... Kom GJERNE med tips om navn for vi e helt tom på guttenavn. E jo 8 gutter på min mann sin side allerede så blir liksom veldig skranket inn på guttenavnlisten[8D] De har jo så klart tatt ALLE de fine navnene også[8D] hehe...

MinaMin: Om drømmehuset vårt hadde vært her på lilletveit så hadde eg ALDRI flyttet vekk her fra. Trives sååå godt her så e drit at vi bare har en leilighet[:o] Men om vi liker huset på kaland så frister d veldig også! e kjempe fint på kaland og eg har mangen gode minner fra eg var liten derfra. Min farmor og farfar bodde på hatlestad da jeg var liten (der med raset) så har liksom vokst opp der[:)]

bekkenproblmer vet jeg alt om, så bare spør hvis du lurer på noe[&:]
koselig at du strikker da, skulle gjerne lært meg det..tror jeg ikke har tålmodighet med noe annet enn barn jeg[8|]
Håper AH slipper den knappen ja, kan godt skjønne at du heller vil gi henne mat som nå.

Lykke til med boligjakt![:)]

Back
Topp