Hei på dere!

#Tonje#

Elsker forumet
Lenge siden jeg har hatt tid til å skrive noe her, men jeg er stadig inne å titter litt da.
Etter at jeg begynte i full jobb igjen 6. april, så har dagene bare forsvunnet for meg. Men gud så deilig det var å komme seg bort fra heimen litt. Så nå er far hjemme med gullet, mens jeg jobber som annonse og markedsleder i lokalavisa. [:)]
Passer meg utmerket, men far er ikke helt happy med situasjonen enda. Torben er en krevende liten kar. [:)]
Vi har hatt netter med 7 oppvåkninger i perioder, men vanligvis våkner han 3-4 ganger om natta enda. Han klarer bare ikke sove mer enn 3 timer sammenhengende. Sover nesten ikke på dagtid heller, men nå har det vært mye forandring i rundt han, så vi håper det roer seg litt snart. Slitsomt å sove noen få timer om natta, stå opp 6.30 og være på jobb hele dagen. Men jeg stortrives med livet nå. [:D]
Torben er en veldig fornøyd og glad gutt når han får oppmerksomhet altså. han smiler, jabber og ler hele tiden, men liker dårlig å ligge på gulvet. Han er veldig sosial. Storesøster er kjempe underholdende da heldigvis. Hun er så søt med han. [:D]

Også kjøpte jeg meg ny bil i helga, å det var himmelsk. Den gamle har holdt på å svikta meg den siste tiden, å når en verkstedtur til 10 000 ikke hjalp, så kjøpte jeg en bil til.
Idag fikk vi skilta på den, og mens sambo skrudde de på, sto min 3 år gamle tuppelure å tegnet på den med stein. Så det ble en stk helt oppripet bakdør, og en kjempefornøyd mamma!!! Fikk heldigvis rubbet det bort. [;)]

Et lite bilderas hører med. (LES: skryteras) [8D]

ORIGINAL: ruth_85

Koselig å høre fra dere [:)] og kjempe fine bilder!

Kjempesøte barn du har[:)]

Såå koselig å høre fra deg igjen #Tonje# det var lenge siden!!
Torben har blitt stor gutt, skikkelig sjarmør! Og skjønne storesøster Vanessa med de knallblå øynene[:D]
Fine bilder[:)]

ORIGINAL: pannekaka

HERLIGE BILDER [:D]

Så skjønne dere er[:)]
Hærlig både storesøster å lillebror[:)]

Back
Topp