hei på dere prgo prøvere

sasja

Forelsket i forumet
nå har jeg gått på pergotime for føste gang. Heldigvis hadde jeg ingen bivirkninger med den.. var ferdig på julaften med kuren. hadde el på nyttårsaften. og håper nå at det har klaffet for oss. men jeg er så sliten av å vente på å bli gravid.. Er det noen av dere som kan gi meg et oppmuntrene ord. ??????????? noen som ble raskt gravide etter slik en kur???????????

Jeg har ikke prøvd pergo, men noen oppmuntrende ord skal du jammen få. For eksempel at du har hatt eggløsning og visst om det - det betyr vel at dere har gjort det som skal til for at det skal klaffe, og da er jo sjansene store for at det har gjort det også. Hadde EL selv på nyttårsaften (eller dagen etter antagelig da), og er spent på å se om jeg får positiv prøve... Krysser fingrene for oss jeg, og håper vi treffes her med gode nyheter om kort tid!!

hei. jeg gikk på pergo i sommer og ble gravid med en gang og med tvillinger. hehehe. for det kan forekomme. men det vet du sikkert om. men jeg mistet dem i uke 11. jeg prøver igjen og tatt pergo kuren i des. da skjedde det ingen ting. tror ikke jeg hadde el. men det har jeg hatt nå. hele kroppen min har vibrert så det holder.. hehe ønsker deg lykke til jeg.

det er godt å høre. Jeg vet at flerfødsel kan forekomme. men jeg tror nesten at jeg ønsker meg tvillinger. for å bli ferdig med dette tullet..Orker i allefall en gang til..
har en sønn fra tidligere forhold. han er 8 år nå..

jeg har to jenter fra før jeg på snart 5 og 10 år. skal til legen nå den 13 for en udresøkelse. vis jeg ikke får mens nå som er forventet men ikke vil ha den 24 jan. begynner jeg må ny kur... ja tvillinger. hmmmmm håper det ikke men kommer de så kommer de og er velkommen. når venter du ikm?

Jeg venter mens 16-17 januar.. er en uke til. men er nok fortidlig å ta test . men har noe veldig vondt i bekkene om dagen. hadde bekkenløsning forje gang.. har hatt noen stikninger i magen også. nede ved eggstokkende.

Har vel ikke så mye oppmuntrende å si. jeg har selv gått på pergo i 6 mnd... Har ikke skjedd noe mer enn at jeg har fått i gang el...

Ønsker deg masse lykke til!!!

GRATULERER Twini...............

Jeg har heldigvis hatt eggløsning hele tiden.Det var for å forbedre el jeg fikk de. Har dere vært til hsg undersøkelse?
Nå må jeg fortelle at jeg har PCO

Jeg vet ikke noe om pergo, men ville bare ønske deg lykke til med prøvinga! Håper det har klaffet for dere!

Og til Twini: GRATULERER med positiv test..herlige nyheter!

Klem, M

Vi hadde vært prøvere i 1 år og 3 måneder da jeg begynte med pergotime. Etter to måneder ble jeg gravid, men mistet i uke 5. Fortsatte å gå på pergotime hver måned og etter et halvt års tid ble jeg gravid igjen. [:D] Lykke til!

Back
Topp