Hei på dere junimammaer...

McQeen

Gift med forumet
Hei hei.
Kommer inn til dere jeg, har fått ny termin 26 juni[:D]
Den gamle var 8 juli men var hos jordmor i går å da fikk jeg besjed om å følge den siste terminen pga at ungen lå så langt nedi bekkenet å var så godt festet + ungen er stor, så da stemte nok den siste terminen sa hun[:D] Å INGENTING ER BEDRE....hehe....er jo lei av å ver høygravid i denna varmen, er så hoven i fingrer å ben at det gjør vondt å bevege seg[:(]
Men satser på at dette snart tar slutt å at eg har babyen min i armene....noe jordmor mente kom til å skje før st.hans[:D] Så det er lov å håpe[:D]

Hvordan går det med dere junimammaer i varmen da?
Mye vann i kroppen?

klem

Hei og velkommen hit [:)]
høres nok fornuftig ut å forholde seg til den nye terminen ja, det ble du sikkert glad for :-)
Høygravid på sommern er vel ikke akkurat det beste nei, men snart sitter vi der med hver våres nurk og har det sååå mye bedre!!
Selv har jeg nesten ikke no vann i kroppen. Har hele tiden hatt 0 i ødem, men ved siste kontroll var det 0-1 hehe. Men på kvelden kan jo føttene se riktig så lekre ut da, som små knackwürstpølser  [;)] 
Var ute og traska i byen i går i 28 .C, det var ikke veldig digg. Blir jo helt utmatta. - i tillegg ble den stappfulle t-banen jeg satt på stående fast inni en tunnel i 15-20 min. Det var ikkeno gøy! heldigvis var jeg sammen med sambo! :-)

Hei og velkommen!

Som ammende mor så er det heller ikke trivelig i varmen..
De stakkars små sliter litt med å regulere dette og sover svært dårlig.

Hei, og velkommen til oss.
Så heldig du er som fikk regulert terminen da. Da er det nok ikke lenge igjen til du har gullet ditt.
Som du ser er vi mange utåmodige, ventende her, så det er bare å slenge seg på.[;)]
Lykke til fremover![:D]

Hei! Og velkommen inn hit! Jeg skal sporenstreks legge deg til terminlista vår!![;)]

Heisann og velkommen hit. Vi har termin på samme dato vi to. Håper for våres del at vi begge får før tiden :-)
Vann i kroppen ja... har de siste gangene blitt målt til 3 og det tidlig på dagen.. jaja ikke lenge igjen nå!
Håper du vil trives med oss i juni gjengen[:)]

Hei og velkommen
Termin dagen etter meg du...så får vi se om det blir juni eller juli barn på oss[:D][:D]

satser på junibaby du...hehe[:D]
Jordmor mente i går at eg fikk h*n før neste helg....så da er det bare til å håpe at hun har rett

velkomen hit.[;)]

Back
Topp