Hei på dere jenter

*Nothernstar*

Glad i forumet
Hvordan står det til med dere? Mange rastløse unger for tiden?[:)] Det er det ihvertfall her. Gleder meg til streiken er over må jeg si. godt gjort at dere holder koken her inne enda, på fjerde året. Hva skal dere i ferien da?

Her går det bra, Benjamin snakker veldig mye nå. Skjønner hva dere mente med at jeg skulle nyte det mens han ikke snakket så mye. Ellers har han lært seg plutselig å skrive flere bokstaver. Men den bleien vil han IKKE bli kvitt, sukk. Men i sommerferien skal vi prøve for harde livet å få slutt på det. Henrik er også sent ute med språket men disse dagene hjemme har han lært flere nye ord.

Ha en fin sommer alle sammen [:)]

Skrive bokstaver??? Så flink da!!!![:D][:D][:D] KOselig å "se" deg igjen!![:D][:D] Her går det unna... trives i varmen da vi kan være ute og kose oss mesteparten av tiden. Det liker vi begge to!!![:D][:D][:D][:D]

Hei, og god sommer til dere!!

Her er alt tipp topp, jeg hadde avsluttende eksamen i dag og mandag reiser vi på ferie til Spania.

kjekt å høre fra deg igjen[:)] Min jente har også problemer med å snakke...Hun snakker litt men ikke rent i det hele tatt[:)][:)] Minsten på 1 år sier faktisk mamma og det gjorde ikke Heidi når hun var året. Heidi har heller ikke sluttet med bleie for hver gang vi prøver så streiker hun skikkelig..Men nå har jeg bestemt at denne sommeren ja da skal hun slutte med bleier

Hei, så koselig å se deg igjen her! [:)][:)]

Her er alt som før. Ida har vært bleiefri i ett år nå, deilig! Nå står sommeren for døren, uten at vi helt har merket noe til sommervarme og sol... men vi gleder oss til det evt skjer! [:D]

Artig å høre fra deg! [:D]
Her har vi fått en herlig lillebror som heter Sivert, Hannah er stolt og flink storesøster. [:)] Ellers er det stille og rolig, koser oss i varmen.[:)]

Godt dere har det stort sett bra da. God bedring til deg Skrållan og Suki, håper dere blir friske snart.

Mcbaby, gratulere med en liten Sivert.

Håper det gikk bra på eksamen og god tur på ferie Looney.

Heldig dere som har så fin vær Delia [:)]

Buffi, Benjamin snakker heller ikke rent men snakker generelt bra, med setninger og de fleste ord kan og bruker han nå. Trodde Benjamin var den eneste som brukte bleie fortsatt, håper vi blir kvitt den i sommer begge 2. Lykke til.

Back
Topp