Hei på dere. Her er jeg...

silke

Gift med forumet
Jeg er liten og kjempe søt. Mamma har nesten glemt hvor grusomt vont det var å føde alt[:D] Det var lurt.

Jeg kom til verden 26 januar kl 1. og vegde 3160 gram, og var 49 cm lang. Jeg er kjampe snill, veldi glad i melk, faktisk så glad i det at jeg vil ligge ved mamma sitt bryst nesten hele tiden[:)] Men mamma sier NEI...og AU....[&:]

Vi har det kjempe fint. Alle er glade og stolte. Brødrene mine er så gjade i meg at de mest slost om hvem som skal kose med meg[:D]

Pappa er kjempe flink, passer på oss alle sammen. Han er verdens beste[:D]

så nydelig fin da![:D]

så nydelig nun er[:D]

Gratulerer så masse!!![:D]

En nydelig jente du har fått[:D]

Så NYDELIG hun er!!!

GRATULERER SÅ MASSE!!!

Så nyyyydelig lita tulla du har fått! Hun var jo bare skjønn!! [:D] 
GRATULERER SÅ MYE!

Så herlig da! Gratulerer så masse til dere alle sammen

Tusen takk alle. Vi er så stolt av henne. Hun er jo det nydeligeste pike barnet i verden. Ialle fall for oss[:)]

Jeg har det helt flott. Blør jo noe.... ganske sår[&:] Brysta mine er en anelse større en P.Andersen`s.... Bare en anelse mer øm vil jeg tro[:D] 
til tider føles de som to store balonger som er kjare til å sprekke.... knuppene såre så såre, mest så jeg gråter når hun tar skikkeligt tak. Er også frykteli bekymret for å få bryst betennelse.
 Magen er ....vel barna lurer på om det er flere der inne[&:][&:][:'(], ser vel ut som jeg er i 3-4 mnd...... Men det blir nok bra det og.

Men jeg er lykkeli...helt utroli lykkeli. Alt er så fantastisk rørende og fint. Hadde nesten glemt hvor utroli dette var. Føler en harmoni jeg ikke har kjent på lenge.

ååååå så skjønn!!! [:D]

Så fin jente!!

Nyydelig liten frøken dere har fått silke - gratulerer så mye!!

SUKK!!!!!!!!!!!

Hun var da nyyyyydelig. Gratulerer!!

hun er kjempenydelig..... gratulere så mye[:)]

Kjempe skjønn jente.. Og gratulera enda ein gang!!

Så utrolig nydelig liten jente!! Heldig du som har din i armene! Lykke til videre!!

Nååååååååh....så søt!!

Gratulerer nok en gang!

Back
Topp