Hei på dere februarmammaer :)

skrapa

Forelsket i forumet
Sikkert ingen som husker meg, da jeg måtte melde meg ut av forumverden mot slutten av svangerskapet.

Ville gjerne oppdatere litt herfra ;) Jeg fikk en velskapt liten gutt 13. Februar 2016 og han har allerede blitt stor og meget aktiv :)

Håper alle sammen har det fint:)
 
Hei! Husker deg jo! :) Men husker ikke hvorfor du måtte melde deg ut..?

Så hyggelig at du har en rask og fin gutt! Full fart på februar-barna nå [emoji4]
 
Sikkert ingen som husker meg, da jeg måtte melde meg ut av forumverden mot slutten av svangerskapet.

Ville gjerne oppdatere litt herfra ;) Jeg fikk en velskapt liten gutt 13. Februar 2016 og han har allerede blitt stor og meget aktiv :)

Håper alle sammen har det fint:)

Jeg og husker nicket og bildet ditt!!! [emoji4] hyggelig å se deg igjen!
 
Så hyggelig å bli husket :) Jeg var så mye kvalm i svangerskapet og på slutten orket jeg nesten ingenting. Høres merkelig ut idag at jeg ikke engang orket å skrive her inne, men det var sånn [emoji23]
 
Så hyggelig å bli husket :) Jeg var så mye kvalm i svangerskapet og på slutten orket jeg nesten ingenting. Høres merkelig ut idag at jeg ikke engang orket å skrive her inne, men det var sånn [emoji23]
Uff, må ha vært helt forferdelig å gå kvalm så lenge! Svangerskap er ikke for pyser. Var dette din første?
 
Selvfølgelig husker jeg deg [emoji4]
Velkommen tilbake [emoji173]
 
Back
Topp